Gå til innhold

Vigrid.net

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå vet jeg hvor jeg skal kjøpe bikini neste gang!!

http://www.vigrid.net/fordamer_god_sommer.htm

Herre jemini, jeg kan nesten ikke tro hva jeg leser! Skulle tro det var en parodi på et eller annet... Utrolig at noen kan være så fjerne :-))

*lattermild og målløs*

Hehe, Vigrid-bikini?

Det er ikke rent lite irriterende at jeg i skrivende stund ikke kommer inn på nynazistiske linker. :)

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

24

• keinstein

17

• hidi

17

• Prozak

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå vet jeg hvor jeg skal kjøpe bikini neste gang!!

http://www.vigrid.net/fordamer_god_sommer.htm

Herre jemini, jeg kan nesten ikke tro hva jeg leser! Skulle tro det var en parodi på et eller annet... Utrolig at noen kan være så fjerne :-))

*lattermild og målløs*

Å guri!! ha ha ha!!!

Men husker ikke den soloreklamen han viser til...

Skrevet

Ikke jeg heller, og jeg forventet ikke at du hadde det, altså! Da hadde det i så fall vært verdt adskillig spalteplass. :o)

Men det er verdt å tenke på.

I de tilfeller hvor ungdommen er under 18 år og oppholder seg hos Tore Tvedt, så mener jeg foreldrene har muligheten til å kreve at han sender de hjem. Hvis ikke han etterkommer dette, så kan han anmeldes etter "en eller annen paragraf som jeg verken husker tittel eller ordlyd på nå"...men den går sånn cirka ut på at det er straffbart å holde mindreårige skjult.

Jeg vet ikke om det er til stor hjelp, men om ikke annet så får gubben et visst pes og press på seg.

Skrevet

I de tilfeller hvor ungdommen er under 18 år og oppholder seg hos Tore Tvedt, så mener jeg foreldrene har muligheten til å kreve at han sender de hjem. Hvis ikke han etterkommer dette, så kan han anmeldes etter "en eller annen paragraf som jeg verken husker tittel eller ordlyd på nå"...men den går sånn cirka ut på at det er straffbart å holde mindreårige skjult.

Jeg vet ikke om det er til stor hjelp, men om ikke annet så får gubben et visst pes og press på seg.

I tilfellet Tvedt, er all pes god pes.

Skrevet

Hehe, Vigrid-bikini?

Det er ikke rent lite irriterende at jeg i skrivende stund ikke kommer inn på nynazistiske linker. :)

Du så linken? De oppfordra til ikke å kjøpe bikinier fra H&M, siden det var ikke-etnisk-hvite damer i bikinireklamene der...

Løp og kjøp, sier jeg bare ;-)

Skrevet

Å guri!! ha ha ha!!!

Men husker ikke den soloreklamen han viser til...

Nei, den husker ikke jeg heller.. Kanskje vi er for unge? *håpefull*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du så linken? De oppfordra til ikke å kjøpe bikinier fra H&M, siden det var ikke-etnisk-hvite damer i bikinireklamene der...

Løp og kjøp, sier jeg bare ;-)

Hehe, såpass.

Jeg så for meg en bikini med Vigrid-logo, av typen boksershorts med fotballogo. :)

Skrevet

Tror ikke Hitler hadde scoret høyt på IQ. Han hadde et mål og hadde kunnskap om folk som ikke fikk det de ville ha! Det benyttet han seg av, men var ikke selv på noen som helst måte intelligent! De rundt han var det, som du sier, men ikke Hitler.

Han var bare en tragisk skikkelse, som befant seg på rett sted til rett tid.....

Det påstås at Hitler hadde en IQ på 141.

Skrevet

Hehe, såpass.

Jeg så for meg en bikini med Vigrid-logo, av typen boksershorts med fotballogo. :)

Jeg hadde heller gått i grava enn å gå i noe sånt *ler*

Skrevet

Et fellestrekk blant nynazister er jo faktisk (tilsynelatende) veldig lav intelligens, fascinerende lite kunnskap og viten, og generel dumhet. Det høres kanskje klisjéaktig ut at det må være slik, men det er nå engang slik det er. Ganske så likt f.eks islamsiter etc., med de forenklede og fantasifulle vridningene og tilpasningene på historie, fakta og det meste, slik at det passer inn i "budskapet".

Mange husker sikkert gode gamle arne myrvold og gjengen hans. Det er som å se det verste av apeberget og bøffelberget eltet sammen til en seig masse.

Man kan saktens si at slike idioter som tore tvedt er farlige - i prinsippet kan jo all ekstremisme være farlig. Men hvis du ser på medlemstallene, så er det ikke helt på tide å skjelve i buksene riktig ennå.

"......................................."

Det er så. Men når jeg registerer at jeg har medlemmer av gode, gamle Hvit Valgallianse og Vigrid boende i nabolaget, blir jeg litt uvel.

Skrevet

Det nytter ikke å lete etter noen logikk hos Vigrid-folka. Her er det snakk om mangel på intelligens.

Jeg synes det ser ut som om Vigridlederen selv er av jødisk avstamning. Hadde vel vært flaut for ham om det var sant? Tenk om faren hans hadde sett hva sønnen har blitt til? Tipper han roterer i grava, for han var jo motstandsmann under krigen!

Skrevet

Det har forundret meg mer enn en gang, at Hitler kunne knytte sine. Men det er jo ingen bevis som peker på at han kunne...

Agderposten i Arendal har hatt mange innlegg av vigridlederen på sine nettsider.

Og han er en utspekulert liten djevel...

Må jo være noe seriøst gal kobling oppe i huet på sånne folk? Jeg husker at hans egen datter til og med gikk ut i mediene for et par-tre år siden og advarte folk mot hennes egen far!

Skrevet

Tror ikke Hitler hadde scoret høyt på IQ. Han hadde et mål og hadde kunnskap om folk som ikke fikk det de ville ha! Det benyttet han seg av, men var ikke selv på noen som helst måte intelligent! De rundt han var det, som du sier, men ikke Hitler.

Han var bare en tragisk skikkelse, som befant seg på rett sted til rett tid.....

Hitler ville nok sannsynligvis dessverre skåret høyt på IQ-mål. Men han ville skårt skikkelig dårlig på EQ.

Skrevet

Det er så. Men når jeg registerer at jeg har medlemmer av gode, gamle Hvit Valgallianse og Vigrid boende i nabolaget, blir jeg litt uvel.

Det er jo forståelig. Men de er jo mest til å le av, stort sett :-)

Jeg har en plan, som jeg av en eller annen grunn ikke har gjort noe med ennå: Tore Tvedt fra Vigrid skrev en gang en av sine sedvanlig velskrevne, velartikulerte og intelligente artikler, i det tilfellet en kritikk av blondinevitser. Fæle vitser, som harsellerte med de vakre, nordiske og "raserene" kvinnene. Jeg tenkte å lage et program som kjører på en server, 24 i døgnet, som plukker fra en stor database med blondinevitser, og som sender dem fra en lang, lang rekke forskjellige adresser en gang pr. dag. Dagens blondinevits til Tore :-)

"..........................................."

Skrevet

Hvem snakker om IQ? IQ er _ikke_ intelligens.

Og Hitler var langtfra dum, det er hevet over enhver tvil. Men det han var best på, var utstråling og "visjoner".

"........................................."

Skrevet

Nei, det ligger mer implisitt. Som Hitler gjorde det. Litt vanskelig å tenke seg å bli kvitt alle jødene i Norge, og alt annet pakk... Tror de fleste både jøder og homofile ville blir mistenksomme hvis de ble bedt på togreiser... Tror ikke du?

Det er IKKE straffbart å "implisitt" oppfordre til slikt, og det skal det heller ikke være. Den dagen det blir forbudt, har vi fått det samfunnet vi frykter (jfr. islamsk mangel på yttringsfrihet). Og det er _nettopp_ yttringsfrihet dette er - akkurat som muhammedtegninger og det som måtte være at liknende saker.

Vigrids medlemmer er vel også stort sett tenåringer, som ikke har rukket å gjøre så mye som kvalifiserer til fengselsstraff ennå.

Skrevet

Jeg tror svært mange historikere ønsker at Hitler var mer intelligent. Ellers ville de ha fint lite å skrive om!

Dette strider jo mot ALT som finnes av registrert historie, og er omtrent det stikk motsatte av hva historikere sier. Hvorfor hevder du noe slikt?

Skrevet

Selv enkelte jøder er klare for å ta i bruk nazistiske metoder.

http://tinyurl.com/yhmxg8

"Tidligere i år ba han ifølge The Guardian også om at de arabiske medlemmene av Israels parlament som hadde møter med Hamas eller Hizbollah burde straffes for landsforræderi. Med henrettelse. Samme straff ønsket han for de parlamentsmedlemmer som nekter å feire Israels nasjonaldag. "

Vil si folk som han her er langt mer skremmende en konfirmerende bartefolk i en skau utenfor Drammen.

De mest ytterliggående jødene er nøyaktig like ekstreme som muslimske skyskrapersprengere. Men på samme måte som at ikke ethvert muslimsk land kan være ansvarlig for terrorisme, så kan jo ikke israel være ansvarlig for disse psykopatene. Og JEG, som nordmann, er overhodet ikke ansvarlig for tore tvedt.

"......................................"

Skrevet

Er det en legal debatt, eller ikke?

Hvis vi diskuterer FRP, vil det oppfordre til FRP-fobi?

Det er ikke helt det samme, keinstein. Problemet er når du og andre er så voldsomt generaliserende som dere er, og når dere hevder at alle muslimer som ikke er ekstremister _egentlig_ er det innerst inne.

(OG når dere faktisk presterer å påstå - stikk i strid med alle seriøse og annerkjente historikere - at Israel har noen som helst rett til å okkupere landområdene de tok i 1967, sånn apropos.)

Skrevet

...og så har de liksom et lite hjørne for oss damer....med kakeoppskrifter...:-D

http://www.vigrid.net/fordamer_sjokomus.htm

Men sjokolademoussekake med vaniljekrem? Det må jo bli en blanding enhver rasebevisst person burde ta avstand fra...:-)

"Nå har vi laget kaken også og den smakte så godt at jeg anbefaler den til alle som liker såkalte konfektkaker. Nam-nam!"

Dette er det altså en voksen mann som skriver, på en "voksen" side? *Ler*

Tut-bært, og brum-brum!

".........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...