Gå til innhold

Muslimsk helligdag på linje med 1. juledag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo? Du kommer med en fullstendig idiotisk og absurd uttalelse, som nærmest blir en parodi. Og JEG må nesten forklare deg hva du egentlig mener å si. Og så presterer du å være aggressiv? Tåler du ikke å høre at du uttrykker deg amatørmessig, og at du bør tenke litt før du skriver? Synd.

"........................................"

Jeg tåler å høre det, fordi jeg vet at mine tanker og meninger kommer litt i hytt og pine.

Så bare si det du vil si

• Svar 178
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

43

• hidi

37

• Prozak

36

• Goliath

21

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og det å vite alt man ikke vet er ofte den mest verdifulle!

Man kan skrive bøker om det jeg ikke vet. Og det er vel blitt gjort også.

Skrevet

Det er helt utrolig hva denne personen får seg til å si. Like greit å droppe å forsøke å diskutere, tror jeg :-)

".........................................."

Ja det er kanskje det. Det blir litt komisk også.

Men jeg blir forbanna over den vigridhentydninga. Jeg har jo fått drapstrusler fra nazister her i byen og da tåler jeg ikke en hentydning om at jeg er fan av dem. Vanskelig å diskutere fornuftig med folk som har bibelen som viktigste visdomskilde.

Skrevet

Helt enig!!! Ler meg ihjel.

Jeg røyker og falt ut med Høybråten tvert. Til og med min datter synes mannen er ekkel... (kan det være pga visse ord jeg uttalte om den godeste mr. Høybråten vites ikke).

Håper du legger merke til hvor ekste hardt jeg trykker på tastaturet, når Hans navn nevnes. Hver gang han er på TV må jeg bare røyke, og gjør det med stor lyst og glede. Han var den som gjorde meg til en innbitt røyker!

Han er en som sier; vi vet at Jesus gjorde vann om til vin, men vi liker det ikke! Jeg liker det, og tror neppe Jesus hadde gjort det om ikke meningen var at vi skulle drikke det!

Han alene ligner på en eller annen hizbollah eller hva det heter....

Disse folkene ønsker kontroll og makt. De forsøker derfor å begrense sex, alkohol, barnefødsler utenfor ekteskap, homofili, onani, partnerbytte og andre gleder.

Kontroll over menneskenes gleder, de primære behov og det som gir livet mening er makt.

Skrevet

Du måtte bli usaklig og personfiksert, ja? Over og ut :-)

*lol* Det kom fra rette person du *ler enda mer*

Skrevet

Har jeg kalt deg eller noen andre idiot? "Tullprat" benytter du også flittig selv. Og tullprat er tullprat, enkelt og greit.

"..........................................."

Tulllprat bruker jeg kun som svar til andre som bruker det.

Skrevet

Jeg mener helt ærlig fra bunnen av min sjel at det er godt for dere! Jeg har full respekt for hva du ønsker å gjøre med julen.

Og jeg synes det er like viktig at venner og familie er innvolvert. Jeg hadde også kommet til din fest. Det viktigste for meg er at man tar et valg, og hva folk velger skal respekteres. Så lenge det ikke skader andre.

Beklager så mye mitt innspill om vigrid, det var overhodet ikke meningen å degradere deg!

"Beklager så mye mitt innspill om vigrid, det var overhodet ikke meningen å degradere deg!"

Du greide å degradere deg selv.

Skrevet

Jeg tåler å høre det, fordi jeg vet at mine tanker og meninger kommer litt i hytt og pine.

Så bare si det du vil si

"Så bare si det du vil si"

Si det jeg vil si? Ok:

Jeg håper du brenner et visst sted - der hvor det er veldig varmt. Du vet hvor jeg snakker om.

Hvorfor? Fordi du faen meg presterer å hinte om at noen som ikke er kristne, men som muligens er hedning i en eller annen grad, har noe som helst å gjøre med nynazistorganisasjonen vigrid. Og fordi du ikke vet at absolutt alle (uten unntak) Åsatru-felleskap og organisasjoner tar sterk avstand fra, og ler av, tore tvedt og vigrid.

Fordi du likevel presterer å si noe slikt, så kan jeg bare be deg dra til helvete med den usympatiske faenskapen din som du innbiller deg er en "god" kristendom.

Og nei - før du (som forventet) forsøker deg med å kalle meg sint eller hissig: Jeg er hverken hissig eller sint. Dette er helt alvorlig og saklig ment, uten sinne eller annet tull.

"........................................."

Skrevet

Tulllprat bruker jeg kun som svar til andre som bruker det.

Da står vi igjen med "idiot". Har jeg kalt deg, eller andre her, det?

Skrevet

"Islam er så rotete og uforståelig at du kan gjøre den til nesten hva som helst, og den finnes også i et utall varianter."

*Ler* Ja, for det er jo _slettes ikke_ tilfellet med kristendommen...heh-heh :-)

Det var islam jeg snakket om, det går an å diskutere en ting ad gangen uten å ta med alle mulige forbehold -hver- eneste gang.

At bibelen -også- er rotete gjør saken verre, for da har vi to rotete bøker.

Skrevet

"Beklager så mye mitt innspill om vigrid, det var overhodet ikke meningen å degradere deg!"

Du greide å degradere deg selv.

"Du greide å degradere deg selv."

Det har hun gjort i ca. annethvert innlegg i denne tråden, om og om og om igjen.

"......................................."

Skrevet

"Jeg f eks lager en ny religion hvor alle dager er hellige UNNTATT de dagene som DNK holder hellige."

Nuvel...dette hadde ikke blitt et spørsmål hvis ikke islam hadde vært norges nest største religion.

Jeg håper du ikke har glemt pinsevennene? Det er enormt mange av de nå. Den religion i verden som øker mest.

Skrevet

Det var islam jeg snakket om, det går an å diskutere en ting ad gangen uten å ta med alle mulige forbehold -hver- eneste gang.

At bibelen -også- er rotete gjør saken verre, for da har vi to rotete bøker.

"Det var islam jeg snakket om, det går an å diskutere en ting ad gangen uten å ta med alle mulige forbehold -hver- eneste gang."

Point taken. Ta det som et apropos, ok? :-)

"........................................"

Skrevet

Jeg håper du ikke har glemt pinsevennene? Det er enormt mange av de nå. Den religion i verden som øker mest.

"Jeg håper du ikke har glemt pinsevennene? Det er enormt mange av de nå. Den religion i verden som øker mest."

Du - nå snakker du om Islam som én relgion, og at den har mangfoldige (rotete) varianter. Da må du holde deg til det når det gjelder kristendommen også, og da blir Pinsemenigheten bare en variant av kristendommen.

Skrevet

Ja det er kanskje det. Det blir litt komisk også.

Men jeg blir forbanna over den vigridhentydninga. Jeg har jo fått drapstrusler fra nazister her i byen og da tåler jeg ikke en hentydning om at jeg er fan av dem. Vanskelig å diskutere fornuftig med folk som har bibelen som viktigste visdomskilde.

"Men jeg blir forbanna over den vigridhentydninga."

Det er bare så helvetes frekkt (for å ikke snakke om kunnskapsløst).

"Vanskelig å diskutere fornuftig med folk som har bibelen som viktigste visdomskilde."

Heh-heh...det er ihvertfall sikkert og visst.

Voksne folk som går hen og blir "frelst" er jo, som kjent, ofte blant de mest krakile og ekstreme religiøse. Det blir nesten som folk som slutter å røyke - jeg sloss selv mot impulser av anti-mentalitet :-)

"......................................"

Skrevet

Du har mast og mast om dette med moskéene i årevis.

http://www.dagsavisen.no/innenriks/article964725.ece

Kanskje, bare kanskje, er det noen muslimer som vokser opp i et demokratisk land, og som ønsker å demokratisere religionen? Neeeii....det går vel ikke an, vel? De er jo muslimer, for faen!

"............................................"

Hvis du leser om islamsk råd og om moskeene nåi dag, så har fremdeles ikke medlemmene i moskeene stemmerett. I styret sitter kasteoverhodene og de rikeste familieoverhodene. De er ikke folkevalgt. De har arvet posisjonene. Demokrati er vantro og "djevelens verk".

Skrevet

Hvem faen bryr seg om hva andre tror en feirer?

"Håper bare ikke at du er vigridfan på toppen av det hele..."

Og nå ser du til hel... å skjerpe deg. Du kommer faen ikke og hinter om at folk som ikke er kristne er vigrid-folk. Det er for dumt selv for deg - og veldig, veldig frekkt.

Så lite som du åpenbart vet, så er det vel ikke overraskende at du ikke vet noe så grunnleggende som at vigrid-gjøkene overhodet ikke har noe med hedensk kultur og/eller Åsatru å gjøre.

Har besvart og unnskyldt. Ble nok litt for hengende i den vigridtråden. De vet ALT om hedenske skikker. Har nesten bare ikke-kristne venner, men få av dem vet om den hedenske jòl.

Du kan forsøke å overbevise meg om at alt det du sier er riktig, men det går ikke helt inn hos meg. Du er like mye imot islamherredømme som jeg er. Alt _du_ vil ha er frihet og det vil jeg og.

Jeg skjønner at du forsøker å gjøre verden en bedre plass å være, men jeg kjøper ikke dine argumenter.

Verden er en ond plass, hvor de onde får sin belønning. Snakket nettopp med min 81 år gamle mor, som bekymrer seg over at alle plasser for eldre blir lagt ned. Og hun syntes det var frekt av politikere å forlange å velge sin egen dyre bil. når de eldre aldri fikk noen valg!

For meg er verden også ond, det finnes ikke noe godt eller rettferdig ved den. Når Norge gir til de fatige av de fattigste, er det alltid noen som sier; hva med oss her i Norge!" Jeg spyr av vår egosentrisme! Jeg spyr snart av alt det som det norske folk mener!

Skrevet

Da står vi igjen med "idiot". Har jeg kalt deg, eller andre her, det?

Mulig du har brukt et annet superlativ, men det vet du selv.

Skrevet

Man kan skrive bøker om det jeg ikke vet. Og det er vel blitt gjort også.

Endelig en vennlig sjel... Skal sjekke!

Skrevet

Mulig du har brukt et annet superlativ, men det vet du selv.

Jeg er veldig sikker på at jeg ikke har brukt nedsettende superlativer om deg her i denne tråden. Om hihi, kanskje, men det er bare å regne med med de uttalelsene hun kommer med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...