Gå til innhold

Drammen-Skullerud

Anbefalte innlegg

Gjest jobbtilbud
Skrevet

Hvordan komme lettest fra Drammen til Skullerud uten å kjøre bil? Har ikke egen bil og har fått et jobbtilbud som er i/på Skullerud, men virker som det er vanskelig å komme seg dit?

Gjest jobbtilbud
Skrevet

Tog og t-bane.

Ok, minst 1 time hver vei i reisetid da.. Huff er det verdt det? ;)

Gjest jobbtilbud
Skrevet

NSB + T-bane til Skullerud.

Ok, bra vi har offentlig transport, men hater å bytte. Håpet på det skulle gå et tog direkte dit.

Skrevet

Ok, minst 1 time hver vei i reisetid da.. Huff er det verdt det? ;)

Nei, jeg synes ikke det. Jeg har reist 1,5 timer innen Oslo for å komme på jobben men ble helt utslitt. Finn deg heller en jobb der du bor :o)

Gjest jobbtilbud
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det. Jeg har reist 1,5 timer innen Oslo for å komme på jobben men ble helt utslitt. Finn deg heller en jobb der du bor :o)

Ja, det er lettere sagt enn gjort veit du! Men takk for svar :)

Skrevet

Ok, bra vi har offentlig transport, men hater å bytte. Håpet på det skulle gå et tog direkte dit.

Nope.

Ingen togstasjoner, nærmeste er Hauketo, for Nordstrand er nå nedlagt. Gamle sporet var nærmere, og gikk over myra forbi Rosenholm.

Gjest Persille
Skrevet

Nope.

Ingen togstasjoner, nærmeste er Hauketo, for Nordstrand er nå nedlagt. Gamle sporet var nærmere, og gikk over myra forbi Rosenholm.

Th, Nordstrand er ikke nedlagt i det hele tatt...

Du må bare ta lokaltoget for å komme både dit og til Ljan.

Skrevet

Th, Nordstrand er ikke nedlagt i det hele tatt...

Du må bare ta lokaltoget for å komme både dit og til Ljan.

Det så så nedlagt ut.

Gjest Persille
Skrevet

Det så så nedlagt ut.

Det er jeg enig i :)

Men toget stopper der to ganger i timen - når NSB gjør det de skal.

Skrevet

Det er jeg enig i :)

Men toget stopper der to ganger i timen - når NSB gjør det de skal.

Du har rett. Du skal skytes senere.

Men nå ser jeg trebrua som gikk over Ljansjuvet, og den lange skjæringen som er sprengt ut langs Gamlelinja. Det er også en myr forut som ikke kunne være lett å håndtere for rallarne som la sporet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...