Gjest Vondt i foten min!!! Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Her ein kveld skulle eg reisa meg frå sofaen og springa etter minstemann då hælen min hang igjen under sofaen. Eg kjente ikkje noko til det før seinare på kvelden, då var det så vondt bak i akillesen at eg ikkje klarte å setja vekta på foten. Heldigvis hadde eg krykker i huset. Det er littegrann hovent og der bak. Kva har skjedd og tar det lang tid før det vert borte? Kva skal eg gjera med det? Er litt på tuppa då eg har planlagt ei reise om tre dagar!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Sansynligvis er det revet over noen fibre i akillelssenen.Nå er jo dette ett par dgr. siden, men la meg fortelle hva Ø. hjelp kan være: Is ned med en gang og avlast ett par dgr. God reise ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.