Gå til innhold

Sony Ericsson k800i - slette meldinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne telefonen, som kan fortelle meg hvorfor det av og til kommer "meldingen er i bruk" når man prøver å slette meldinger?

Vanvittig irriterende når man ikke får til å slette meldinger man ikke vil ha der lenger. Jeg bruker jo ikke meldingen..? Jeg vil bare slette den, jeg.

Hvordan gjør jeg det da? Hvorfor får jeg denne "informasjonen"?

Skrevet

Har selv denne telefonen, og jeg sletter meldinger hele tiden. Både sendte, utkast, og innkomne meldinger. Men har aldri fått den meldingen du får.

Kanskje den har en liten feil i sw? Tror jeg ville tatt den med til en forhandler og forhørt meg der.

Eller du kan jo ta kontakt med kundeservice i SE også

Skrevet

Har selv denne telefonen, og jeg sletter meldinger hele tiden. Både sendte, utkast, og innkomne meldinger. Men har aldri fått den meldingen du får.

Kanskje den har en liten feil i sw? Tror jeg ville tatt den med til en forhandler og forhørt meg der.

Eller du kan jo ta kontakt med kundeservice i SE også

Jeg fikk det til, fikk hjelp av en engelsk kamerat som har samme type mobil.

Man må trykke på den lille knappen til høyre for joysticken, og da får man opp meldinger som er aktive. Derfra kan de slettes. Jeg skjønner likevel ikke hva det betyr at en melding er aktiv...

Skrevet

Jeg fikk det til, fikk hjelp av en engelsk kamerat som har samme type mobil.

Man må trykke på den lille knappen til høyre for joysticken, og da får man opp meldinger som er aktive. Derfra kan de slettes. Jeg skjønner likevel ikke hva det betyr at en melding er aktiv...

Har aldri vært borti det, og synes det høres merkelig ut. Hvordan er de aktive da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...