Gå til innhold

Prozak

Anbefalte innlegg

Gjest Lillemarsipangris
Skrevet

I det hele tatt _å finne på_ å betvile dette, synes jeg er hårreisende!

*Rister på hodet*

:o)

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• sheba

10

• Glimtipper

10

• hidi

10

Mest aktive i denne tråden

Gjest Lillemarsipangris
Skrevet

Altså å betvile at han er mann. Det er jo noe alle må ha fått med seg at han faktisk _er_.

Gjest Persille
Skrevet

Har du ikke hørt noe? Det var da uhyre urutinert av de andre å ikke opplyse deg om det.

Jeg skal sette dem på plass litt. :)

Hjertelig :)

Gjest uoppdragen
Skrevet

Du bør definitivt få deg litt søvn, personangrep er ikke diskusjon om en sak, men mindreverdighets kompleks:)

Ikke gå helt av skaftet for å gjøre pråsakken til lags nå da.

Skrevet

Hjertelig :)

Han var veldig, veldig streng. Skjelte meg ut i nesten en halvtime :( *snufs*

Skrevet

Du bør definitivt få deg litt søvn, personangrep er ikke diskusjon om en sak, men mindreverdighets kompleks:)

Da må vel prozak lide av et mindreverdighetskompleks, all den tid han benytter personangrep som noe helt vanlig i svært mange av sine innlegg?

Og det er neppe rart at noen reagerer på det - og tar igjen, selv om prozak da mener at det er meget ufint gjort...

Har man gjort det til en vane selv, så får man i hvert fall være mann nok til å tåle at noen gjør det samme tilbake - eller hva?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Håper du omsider sluttet å gråte og fikk sove likevel. ;)

Gjest Persille
Skrevet

Vel, det fortjente du!

Tenk å ikke varsle meg om sånt...

Skrevet

Håper du omsider sluttet å gråte og fikk sove likevel. ;)

Jo, men tid og stunder sovnet jeg. Fremdeles i dyp fortvilelse, selvfølgelig. Forvent deg tretti tekstmeldinger i dag om hvor grusom du er :)

Skrevet

Vel, det fortjente du!

Tenk å ikke varsle meg om sånt...

Beklager så veldig mye, Persille. Jeg trodde du hadde vært med på samtalen, men det hadde du jo tydeligvis ikke. Det virker som dette har rent litt ut i sanden, jeg skal ta meg en alvorsprat med Angelica snart :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jo, men tid og stunder sovnet jeg. Fremdeles i dyp fortvilelse, selvfølgelig. Forvent deg tretti tekstmeldinger i dag om hvor grusom du er :)

Jeg vet jo hvordan dere kvinner elsker badguys, og derfor skal jeg nå gå for å bli en skikkelig motherfucker. :)

Skrevet

Jeg vet jo hvordan dere kvinner elsker badguys, og derfor skal jeg nå gå for å bli en skikkelig motherfucker. :)

Nå får du ikke mobbe meg mer angående det, i hvert fall ikke før det er på tide å si: "Hva var det jeg sa?" :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå får du ikke mobbe meg mer angående det, i hvert fall ikke før det er på tide å si: "Hva var det jeg sa?" :P

Hehe. Jeg lover. :)

Gjest Persille
Skrevet

Beklager så veldig mye, Persille. Jeg trodde du hadde vært med på samtalen, men det hadde du jo tydeligvis ikke. Det virker som dette har rent litt ut i sanden, jeg skal ta meg en alvorsprat med Angelica snart :)

*fornærmet*

Skrevet

*fornærmet*

Pene, snille, søte Persille *smiske, smiske*, jeg lover å skjerpe meg :)

Gjest Persille
Skrevet

Pene, snille, søte Persille *smiske, smiske*, jeg lover å skjerpe meg :)

Hrmpf, skal tenke på det...

;)

Gjest Persille
Skrevet

I så fall passer du jo veldig bra med Glimtipper - hun er jo mother og mangler litt aktivitet på det området har jeg hørt...

*fniser og fniser*

:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

I så fall passer du jo veldig bra med Glimtipper - hun er jo mother og mangler litt aktivitet på det området har jeg hørt...

*fniser og fniser*

Du sier noe. :)

Skrevet

*fniser og fniser*

Du trenger da ikke avertere mitt manglende sexliv på DOL, daaa! ;)

Gjest Persille
Skrevet

Du trenger da ikke avertere mitt manglende sexliv på DOL, daaa! ;)

Men du skrev det jo selv etter han som var dust og jobbet så hardt bare for å få ha sex med deg!

Og SDD er jo ikke sånn :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...