Gå til innhold

Prozak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da må vel prozak lide av et mindreverdighetskompleks, all den tid han benytter personangrep som noe helt vanlig i svært mange av sine innlegg?

Og det er neppe rart at noen reagerer på det - og tar igjen, selv om prozak da mener at det er meget ufint gjort...

Har man gjort det til en vane selv, så får man i hvert fall være mann nok til å tåle at noen gjør det samme tilbake - eller hva?

Kom ikke her og anklag meg for å kalle folk nazister, rasister e.l. Personangrepene mine kommer som regel som direkte svar på det samme.

"........................................"

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• sheba

10

• Glimtipper

10

• hidi

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men du skrev det jo selv etter han som var dust og jobbet så hardt bare for å få ha sex med deg!

Og SDD er jo ikke sånn :)

Hehe, det er sant. Greit, da kan du rope det ut ;)

Nei, SDD prøver hardt, men han blir bare ikke bad. Bare fin ;)

Skrevet

Kom ikke her og anklag meg for å kalle folk nazister, rasister e.l. Personangrepene mine kommer som regel som direkte svar på det samme.

"........................................"

Jeg har ikke "kommet her og anklagd deg for å kalle andre nazister, rasister e.l."

Jeg har her derimot helt korrekt stadfestet at du svært ofte kommer med personlige angrep (udefinerte - men som regel går det på mangel på intelligens etc).

Og du gjør det som regel helt uten at det er tilsvar på noe liknende fra andre.

Fakta om dette finner du (og alle andre her) i et utall av tråder her.

Du er mao den som vanligvis starter, men som samtidig anklager andre når de så tar igjen med samme mynt.

Skrevet

Jeg har ikke "kommet her og anklagd deg for å kalle andre nazister, rasister e.l."

Jeg har her derimot helt korrekt stadfestet at du svært ofte kommer med personlige angrep (udefinerte - men som regel går det på mangel på intelligens etc).

Og du gjør det som regel helt uten at det er tilsvar på noe liknende fra andre.

Fakta om dette finner du (og alle andre her) i et utall av tråder her.

Du er mao den som vanligvis starter, men som samtidig anklager andre når de så tar igjen med samme mynt.

Hvis du kommer med et uintelligent utsagn, av typen "Slik hadde ihvertfall aldri JEG reagert hvis jeg kom hjem og fant familien min slaktet!", så ja - da kaller jeg utsagnet ditt uintelligent og idiotisk. Og den typen er det mye av her inne. Og det er et par stykker her som faktisk HAR anklaget meg for å kalle dem rasister - enda det ikke finnes skrevet noe sted - og som nekter å svare på forespørsel om utdyping. Jeg forbeholder meg retten til å kalle disse uintelligente, eller ihvertfall at de kommer med utrolig uintelligente utsagn.

"......................................"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå får du ikke mobbe meg mer angående det, i hvert fall ikke før det er på tide å si: "Hva var det jeg sa?" :P

Jeg ramla ut og får ikke logget på msn igjen. :/

Skrevet

Jeg ramla ut og får ikke logget på msn igjen. :/

Åh, søren da :(

Kanskje du trenger fikse-filen til MSN?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åh, søren da :(

Kanskje du trenger fikse-filen til MSN?

Ja? Hvor finner jeg den?

Skrevet

Thanks. Må logge av litt nå, men skal se på den senere. Mulig det hjelper å resete pc-en også. :)

Jeppers :)

Håper du får ordnet det :/

Skrevet

Nu vel... jeg har ikke hørt noe mer jeg heller, så da blir det sikkert ikke noe av.

Jeg kan ikke :/

Skrevet

Beklager så veldig mye, Persille. Jeg trodde du hadde vært med på samtalen, men det hadde du jo tydeligvis ikke. Det virker som dette har rent litt ut i sanden, jeg skal ta meg en alvorsprat med Angelica snart :)

Skyld på meg da! :P

Skrevet

Hvis du kommer med et uintelligent utsagn, av typen "Slik hadde ihvertfall aldri JEG reagert hvis jeg kom hjem og fant familien min slaktet!", så ja - da kaller jeg utsagnet ditt uintelligent og idiotisk. Og den typen er det mye av her inne. Og det er et par stykker her som faktisk HAR anklaget meg for å kalle dem rasister - enda det ikke finnes skrevet noe sted - og som nekter å svare på forespørsel om utdyping. Jeg forbeholder meg retten til å kalle disse uintelligente, eller ihvertfall at de kommer med utrolig uintelligente utsagn.

Fra tid til annen så har jeg forståelse for at noen innlegg kan medføre trang til personkarakteristikker.

Men jeg synes du er alt for tidlig ute med slikt overfor alt for mange prozak.

Og det gir jeg også uttrykk for når det inntreffer.

Skrevet

De under lyver. Han er ikke det.

Det tror jeg også. Siden Klara Klok ikke er her, har Prozak overtatt plassen hennes!

Skrevet

Fra tid til annen så har jeg forståelse for at noen innlegg kan medføre trang til personkarakteristikker.

Men jeg synes du er alt for tidlig ute med slikt overfor alt for mange prozak.

Og det gir jeg også uttrykk for når det inntreffer.

Hva i hulste prater du om?

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg tåler glatt å bli motsagt. Men jeg har fremdeles frihet til å si hva jeg mener.

Jeg og Prozak er ikke enige.

ikke jeg og denne heller...

og han er mann, det har jeg aldri vært i tvil om.

ylvali1365381015
Skrevet

Kanskje du burde få deg litt søvn? kan lett bli pinlig og lese egne inlegg i morgen tidlig:)

nei, pinlig? hun svarer jo bare i tro prozak-ånd, aldri sett slike velmenende råd adressert ham...

hadde hun svart en annen slik hadde det kanskje fortonet seg upassende, men dama har jo humor når hun bruker prozak-retorikk i retur! :-) synes det var storartet! ;-)

ylvali1365381015
Skrevet

Der fikk du jo et svar som forklarer litt av hvert, gitt... :-)

forklarer ingenting.

det innlegget var bare ment som et lite horn i siden til dine innlegg, slik jeg ser det svarer hun slik du pleier gjøre.

dette burde oppklare enn del uklare punkter! ;-)

ylvali1365381015
Skrevet

Da må vel prozak lide av et mindreverdighetskompleks, all den tid han benytter personangrep som noe helt vanlig i svært mange av sine innlegg?

Og det er neppe rart at noen reagerer på det - og tar igjen, selv om prozak da mener at det er meget ufint gjort...

Har man gjort det til en vane selv, så får man i hvert fall være mann nok til å tåle at noen gjør det samme tilbake - eller hva?

mmmmhmmm... meget vel talt!!!

:-)

betimelig!

mvh,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...