Gå til innhold

Prozak

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei, pinlig? hun svarer jo bare i tro prozak-ånd, aldri sett slike velmenende råd adressert ham...

hadde hun svart en annen slik hadde det kanskje fortonet seg upassende, men dama har jo humor når hun bruker prozak-retorikk i retur! :-) synes det var storartet! ;-)

prozak tar det sikkert humoristisk:)

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• sheba

10

• Glimtipper

10

• hidi

10

Mest aktive i denne tråden

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg har ikke "kommet her og anklagd deg for å kalle andre nazister, rasister e.l."

Jeg har her derimot helt korrekt stadfestet at du svært ofte kommer med personlige angrep (udefinerte - men som regel går det på mangel på intelligens etc).

Og du gjør det som regel helt uten at det er tilsvar på noe liknende fra andre.

Fakta om dette finner du (og alle andre her) i et utall av tråder her.

Du er mao den som vanligvis starter, men som samtidig anklager andre når de så tar igjen med samme mynt.

Skriver under her: Er blitt beskyldt for både mangel på denne (for ham forbeholdte) intelligensen, såvel som humor, gangsyn, uegnethet i min proffesjon, og tilregnelighet.

Ingen som ærlig konfronterer prozak kommer unna slike trøttende affærer. Og de tar aldri slutt heller, med mindre man selv beslutter at elendigheten må stoppe, og biter i seg de siste krampetrekningene fra hans side. Nok er nok- nok er nok- nå må folk bare fri seg fra grepet!!!

ylvali1365381015
Skrevet

Hva i hulste prater du om?

h*n støtter deg, for svarte! ;-)

og det gjør jeg og! :-)

Skrevet

Jeg har ikke "kommet her og anklagd deg for å kalle andre nazister, rasister e.l."

Jeg har her derimot helt korrekt stadfestet at du svært ofte kommer med personlige angrep (udefinerte - men som regel går det på mangel på intelligens etc).

Og du gjør det som regel helt uten at det er tilsvar på noe liknende fra andre.

Fakta om dette finner du (og alle andre her) i et utall av tråder her.

Du er mao den som vanligvis starter, men som samtidig anklager andre når de så tar igjen med samme mynt.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...