Gå til innhold

Er det negativt at Aetat og Trygdeetaten har slått seg sammen?

Anbefalte innlegg

Gjest Den evige student
Skrevet

Synes at det virker som en positiv ting, men jeg har ikke erfaring med Aetat, og kjennskap til Trygdeetaten har jeg bare gjennom at jeg får barnetrygd. Men dere som har erfaring med disse to etatene, hva tror dere? Svar gjerne anonymt.

Gjest Shira12
Skrevet

Nå har jeg enda ikke hatt bruk for Aetat, men den tid vil komme, og da ser jeg veldig positivt på at jeg kan bruke min saksbehandler på Trygdekontoret.

Dvs, om ordningen fungerer bra nok til da, nå i starten blir det nok litt innkjøringsproblemer.

Har hatt kontakt med trygdekontor i lang tid, blitt kjent med min saksbehandler, som igjen kjenner meg og min situasjon. Vi har opparbeidet en god dialog.

Jeg håper og tror det da blir lettere den dagen jeg skal prøve og finne arbeid som jeg kan fungere i.

Akkurat nå prøver og navigere meg på nettsidene deres, og det er ikke bare bare ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...