Gå til innhold

forbrenning om natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veier alltid ca 1 kilo mindre om morgenen enn om kvelden. Hva skjer egentlig når man forbrenner om natta? Jeg trodde vanligvis at når man forbrente så kom det ut via avføring, urin og svette. Men om natta er jeg jo aldri på do. Så hvor forsvinner den kiloen?

Skrevet

Kroppen bruker jo kalorier også når du sover, så den forbrenner det den trenger. Ellers mister man jo en god del væske om natten. Man tilfører jo vanligvis ikke ny væske på natten heller, så da blir kroppen tappet for den væsken den har.

Gjest Det tror jeg
Skrevet

bruker også energi på å produsere varme. Alt som må funger i kroppen trenger jo litt drahjelp, og slik forbrenner man hele tiden, bare ved å leve.

Skrevet

I tillegg til at du svetter ut en del er du kanskje på do før du veier deg?

Jeg har en forskjell på 0,5 - 1,5 kilo fra kveld til neste morgen, og tror mye er at jeg er på do før veiing.

Skrevet

Kanskje du drømmer noe spennende? Jeg har våknet dyvåt av svette mere enn en gang, og det gjør kanskje også sitt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...