Gå til innhold

Er det noen DOLere du savner?

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• Dorthe

7

• Line

6

• Babette

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dystonia døde for en tid tilbake.

Oj, det var kjempetrist å høre :o(

Gjest Calóni
Skrevet

Dewey og Gyrken, Solsikke og vin.

Glemmer aldri Gyrkens historie om barnehagelevering med baby på slep......

"Glemmer aldri Gyrkens historie om barnehagelevering med baby på slep"

Høres gøy ut. Fortell :D

Gjest Persille
Skrevet

Dessuten er han god på bunnen.

Og ganske harmløs når det kommer til stykket...

Savner ham jeg også :)

Skrevet

Hva, de som var så kjekke, greie, søte, sexy, fantastisk snille osv osv... ;)

Men det kommer jo nye, kjekke, greie, søte, sexy, fantastisk snille osv osv...

Og da blir det hele så godt, likevel. ;)

Skrevet

Christian Anker. :o)

Var litt småforelska i ham jeg. *Hihi*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men det kommer jo nye, kjekke, greie, søte, sexy, fantastisk snille osv osv...

Og da blir det hele så godt, likevel. ;)

Ja, du har kanskje rett... :)

Skrevet

Jeg har også tenkt på henne, hun har ikke vært innom på evigheter og ikke har jeg sett noen som kan minne om henne her heller.

Men hvis du husker navnet hennes, det gjør nemlig ikke jeg, så kan du jo prøve å google.

Jeg husker bare fornavnet hennes...

Skrevet

Uff, det var fryktelig trist...

Det var kjempetrist å høre... jeg har ikke hørt noe fra henne siden hun skrev for ei avis i Trøndelag...

Skrevet

Jeg husker bare fornavnet hennes...

Det var den gang man la ut linker og hjemmesider og bilder med fullt navn. Jeg prøver å ta selektiv glemsel på alle navn på folk jeg ikke har møtt :o)

Skrevet

Det var kjempetrist å høre... jeg har ikke hørt noe fra henne siden hun skrev for ei avis i Trøndelag...

Jeg hadde henne på MSN, men det er evigheter siden jeg sist hørte fra henne der. I og med at jeg heller ikke fikk svar på mail, så har jeg vært bekymret for hennes helse, eller om hun i det hele tatt levde lenger. Det var bl.a. snakk om en operasjon hun skulle gjennom, som medførte en viss risiko. Nå vet jeg jo ikke om det er noen sammenheng der, men tidsmessig er det vel noe sammenfallende.

Uff, selv om jeg har hatt en lei følelse i denne forbindelse, så var det fryktelig trist å få det bekreftet... Hun var ei flott jente, som ikke lot sin funksjonshemning stå i veien for noe...

Skrevet

Dystonia døde for en tid tilbake.

ÅÅÅÅ . - - det var trist! Jeg husker henne veldig godt hun var nabo med min kusine - trodde jeg skulle ha fått hørt det på en annen måte. ER det sant?

Skrevet

Jeg hadde henne på MSN, men det er evigheter siden jeg sist hørte fra henne der. I og med at jeg heller ikke fikk svar på mail, så har jeg vært bekymret for hennes helse, eller om hun i det hele tatt levde lenger. Det var bl.a. snakk om en operasjon hun skulle gjennom, som medførte en viss risiko. Nå vet jeg jo ikke om det er noen sammenheng der, men tidsmessig er det vel noe sammenfallende.

Uff, selv om jeg har hatt en lei følelse i denne forbindelse, så var det fryktelig trist å få det bekreftet... Hun var ei flott jente, som ikke lot sin funksjonshemning stå i veien for noe...

Ja - hun var sabla tøff!

Skrevet

Det var den gang man la ut linker og hjemmesider og bilder med fullt navn. Jeg prøver å ta selektiv glemsel på alle navn på folk jeg ikke har møtt :o)

Enkelte som har vært her de ti årene jeg selv har vært her, har satt seg spesielt på minnet mitt. Det er flere jeg vet fullt navn og adresse på, som jeg aldri har møtt. Jeg klarer likevel ikke å glemmme dem.

Andre gjør ikke like stort inntrykk på meg, og de går lettere i glemmeboka.

Skrevet

Huff ja, hun var ei utrolig livsglad jente, som ikke lot noe stå i veien for seg. Husker godt turene hennes til Alaska, og bildene derfra. Så glad hun var for å ha fått opplevd det..!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...