Gå til innhold

Er det noen DOLere du savner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelte som har vært her de ti årene jeg selv har vært her, har satt seg spesielt på minnet mitt. Det er flere jeg vet fullt navn og adresse på, som jeg aldri har møtt. Jeg klarer likevel ikke å glemmme dem.

Andre gjør ikke like stort inntrykk på meg, og de går lettere i glemmeboka.

Jeg vil egentlig bare vite navnene på de jeg har møtt og de jeg har mailet med. Resten vil jeg egentlig bare vite nicket til.

Så kan de være så anonyme som de ønsker :o)

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• Dorthe

7

• Line

6

• Babette

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dystonia døde for en tid tilbake.

Så trist. Jeg har tenkt på henne noen ganger og lurt på hvordan det gikk med henne.

Skrevet

Var et et svar til meg? :)

Nå gleder vi oss til Gylne tider, ikke sant? Også Fallon, da. Hun holder seg godt.

Skrevet

Nå gleder vi oss til Gylne tider, ikke sant? Også Fallon, da. Hun holder seg godt.

NÅR?

Skrevet

"Er Fallon DØD???"

Skrevet

"Er Fallon DØD???"

Nei, det var heldigvis bare et dumt rykte. Hun lever, jeg så henne på televisjonen i går.

Skrevet

Nei, det var heldigvis bare et dumt rykte. Hun lever, jeg så henne på televisjonen i går.

;-) kan ikke høre "Fallon" uten å tenke på sketsjen med Hege Schøyen...

Skrevet

Søndag førstkommende kl. 21.45.

Det må jeg få med meg!

Skrevet

Søndag førstkommende kl. 21.45.

Er det første episode? *maser*

Skrevet

Er det første episode? *maser*

Ja. Og bare mas i vei. Jeg blir i godt humør bare av å se "traileren" til programmet. Heter det det, sånn forløpersak som sendes under reklamen?

Skrevet

Ja. Og bare mas i vei. Jeg blir i godt humør bare av å se "traileren" til programmet. Heter det det, sånn forløpersak som sendes under reklamen?

Hvilken kanal? *mas. mas* hehe

Skrevet

Hvilken kanal? *mas. mas* hehe

TV2. Med Øyvind Mund som programleder.

Torsdag starter forresten Nrk også en nostalgisk serie med tilbakeblikk på 1980-tallet, med alt fra Forelska i læreren til Oddvar Brå med stavbrudd. Så her er det bare å synke ned i mimresofaen og bli der!

Skrevet

Jeg vil egentlig bare vite navnene på de jeg har møtt og de jeg har mailet med. Resten vil jeg egentlig bare vite nicket til.

Så kan de være så anonyme som de ønsker :o)

Joda, sånn tenker jeg også nå. Det var andre tider helt i starten, skjønner du. Da tror jeg mange her visste både navn og nummer til hverandre, uten å ha møtt hverandre.

Noen får man jo mye bedre kontakt med enn andre også, og da er det naturlig at man får vanlig navn på hverandre etter hvert, før man eventuelt treffes.

Jeg var på Dol-treff på Sagene en gang, og det synes jeg var litt sært. Ekkelt når folk ikke presenterer seg med navn, og bare nick. Det var ikke noe for meg, selv om det var hyggelig der :)

Skrevet

Joda, sånn tenker jeg også nå. Det var andre tider helt i starten, skjønner du. Da tror jeg mange her visste både navn og nummer til hverandre, uten å ha møtt hverandre.

Noen får man jo mye bedre kontakt med enn andre også, og da er det naturlig at man får vanlig navn på hverandre etter hvert, før man eventuelt treffes.

Jeg var på Dol-treff på Sagene en gang, og det synes jeg var litt sært. Ekkelt når folk ikke presenterer seg med navn, og bare nick. Det var ikke noe for meg, selv om det var hyggelig der :)

Det treffet skulle jeg på men så havnet jeg på sykehuset i stedet :o)

Men sa virkelig ikke folk navnet sitt, bare nicket? Merkelig, alle jeg har møtt vet navnet mitt selv om vi kaller hverandre med nick innimellom når vi glemmer oss :o)

Skrevet

Det treffet skulle jeg på men så havnet jeg på sykehuset i stedet :o)

Men sa virkelig ikke folk navnet sitt, bare nicket? Merkelig, alle jeg har møtt vet navnet mitt selv om vi kaller hverandre med nick innimellom når vi glemmer oss :o)

Det var mange som ikke sa navnet sitt ja... helt greit for min del, men jeg syntes det ble litt vel kunstig.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...