Gå til innhold

Er det noen DOLere du setter ekstra pris på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ingen jeg bare misliker på dol, hvertfall ikke av de som er her nå om dagen, men det er jo noen jeg liker ekstra, ekstra godt.

F.eks Ulvinnen, SDD, Prozak, Togli, Princess Peach, Morsan, Angelica... med en beklagelse til de jeg helt sikkert glemte.

Tusen takk! :-)

*sender slengkyss*

• Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

10

• keinstein

9

• DarkPink

7

• Glimtipper

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, det er det klart.

Jeg pleier ikke å nevne navn (nick) i sånne sammenhenger, men gjør et unntak nå, samtidig som jeg vet at jeg kommer til å glemme noen:

Ulvinnen, Angelica, amber sun, hare, SDD, mrxx, togli, Mary Poppins, Lillemus, Dorthe, morsan, flisa, Cecily og de jeg har glemt. Prozak er også kul.

Tusen takk!

*rødmer kledelig og sender Gyda et slengkyss*

Gjest Moderator
Skrevet

Dette er en type innlegg som dukker opp med jevne mellomrom. Vi ser det som ønskelig med færrest mulig slike "jeg liker deg og du liker meg" tråder, da de har en tendens til å forsterke både et inntrykk av og en mulig tendes til "klikkdannelse" blant brukerne.

Skrevet

Dette er en type innlegg som dukker opp med jevne mellomrom. Vi ser det som ønskelig med færrest mulig slike "jeg liker deg og du liker meg" tråder, da de har en tendens til å forsterke både et inntrykk av og en mulig tendes til "klikkdannelse" blant brukerne.

Føler du deg utenfor?

Skrevet

Haha. Det var ingen som nevnte deg. :-P

Skrevet

Føler du deg utenfor?

Alle som ikke ble nevnt kan ringe Røde Kors kontakttelefon.

Gjest Moderator
Skrevet

Haha. Det var ingen som nevnte deg. :-P

Nettopp!

Gjest Aviaana
Skrevet

Alle som ikke ble nevnt kan ringe Røde Kors kontakttelefon.

Det er opptatt der:(

Skrevet

*furte*

Uff.. Hvordan kunne jeg glemme??

*Slå meg selv i hodet*

Gjest Aviaana
Skrevet

Prøv kirkens sos!

he he:) Får bare håpe at ikke alle de utelatte dolerne ringer samme sted.

Skrevet

he he:) Får bare håpe at ikke alle de utelatte dolerne ringer samme sted.

Jeg kan opprette et lite krisesenter. Alle får kakao og ullpledd.

Gjest Calóni
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161887119' post='3359248]

Uff.. Hvordan kunne jeg glemme??

*Slå meg selv i hodet*

Om du fortsetter å slå deg selv i hodet, så kanskje du glemmer enda flere, så det tror jeg du skal slutte med :D

Gjest Aviaana
Skrevet

Jeg kan opprette et lite krisesenter. Alle får kakao og ullpledd.

Kan vi ikke lage vårt eget forum?. DOL2, "forum for de uønskede dolerne".

Skrevet

Om du fortsetter å slå deg selv i hodet, så kanskje du glemmer enda flere, så det tror jeg du skal slutte med :D

Der har vi grunnen til at jeg er så glemsk!

*Slutte å slå meg i hodet*

Gjest Shira12
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161876734' post='3358924]

SDD, Glimtipper, Ulvinnen, Persille, Gyda, Amber, hare, Dark Pink, Shira, Prozak og keinstein.

Hvem har jeg glemt nå, da?

*Tenke hardt*

For en gangs skyld ble jeg nevnt ;o)

*smiler pent til Angelica*

Hvisker: setter pris på deg og mange andre dolere her.

Skrevet

Kan vi ikke lage vårt eget forum?. DOL2, "forum for de uønskede dolerne".

Jeg er mer på denne linjen

Jo mere vi er sammen, er sammen er sammen, jo mere vi er sammen, jo gladere blir vi. For dine venner er mine venner og mine venner er dine venner, jo mere vi er sammen jo glader blir vi

*nynner*

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...