morsan Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Det er ingen jeg bare misliker på dol, hvertfall ikke av de som er her nå om dagen, men det er jo noen jeg liker ekstra, ekstra godt. F.eks Ulvinnen, SDD, Prozak, Togli, Princess Peach, Morsan, Angelica... med en beklagelse til de jeg helt sikkert glemte. Tusen takk! :-) *sender slengkyss* 0 Siter
morsan Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Ja, det er det klart. Jeg pleier ikke å nevne navn (nick) i sånne sammenhenger, men gjør et unntak nå, samtidig som jeg vet at jeg kommer til å glemme noen: Ulvinnen, Angelica, amber sun, hare, SDD, mrxx, togli, Mary Poppins, Lillemus, Dorthe, morsan, flisa, Cecily og de jeg har glemt. Prozak er også kul. Tusen takk! *rødmer kledelig og sender Gyda et slengkyss* 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Dette er en type innlegg som dukker opp med jevne mellomrom. Vi ser det som ønskelig med færrest mulig slike "jeg liker deg og du liker meg" tråder, da de har en tendens til å forsterke både et inntrykk av og en mulig tendes til "klikkdannelse" blant brukerne. 0 Siter
cathlin Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Dette er en type innlegg som dukker opp med jevne mellomrom. Vi ser det som ønskelig med færrest mulig slike "jeg liker deg og du liker meg" tråder, da de har en tendens til å forsterke både et inntrykk av og en mulig tendes til "klikkdannelse" blant brukerne. Føler du deg utenfor? 0 Siter
keinstein Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Dette er en type innlegg som dukker opp med jevne mellomrom. Vi ser det som ønskelig med færrest mulig slike "jeg liker deg og du liker meg" tråder, da de har en tendens til å forsterke både et inntrykk av og en mulig tendes til "klikkdannelse" blant brukerne. Haha. Det var ingen som nevnte deg. :-P 0 Siter
keinstein Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Føler du deg utenfor? Alle som ikke ble nevnt kan ringe Røde Kors kontakttelefon. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Haha. Det var ingen som nevnte deg. :-P Nettopp! 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Alle som ikke ble nevnt kan ringe Røde Kors kontakttelefon. Det er opptatt der:( 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 *furte* Uff.. Hvordan kunne jeg glemme?? *Slå meg selv i hodet* 0 Siter
cathlin Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Det er opptatt der:( Prøv kirkens sos! 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Prøv kirkens sos! he he:) Får bare håpe at ikke alle de utelatte dolerne ringer samme sted. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Meg? Tror ikke jeg kjenner deg..? 0 Siter
cathlin Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 he he:) Får bare håpe at ikke alle de utelatte dolerne ringer samme sted. Jeg kan opprette et lite krisesenter. Alle får kakao og ullpledd. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1161887119' post='3359248] Uff.. Hvordan kunne jeg glemme?? *Slå meg selv i hodet* Om du fortsetter å slå deg selv i hodet, så kanskje du glemmer enda flere, så det tror jeg du skal slutte med 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg kan opprette et lite krisesenter. Alle får kakao og ullpledd. Kan vi ikke lage vårt eget forum?. DOL2, "forum for de uønskede dolerne". 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Om du fortsetter å slå deg selv i hodet, så kanskje du glemmer enda flere, så det tror jeg du skal slutte med Der har vi grunnen til at jeg er så glemsk! *Slutte å slå meg i hodet* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1161876734' post='3358924] SDD, Glimtipper, Ulvinnen, Persille, Gyda, Amber, hare, Dark Pink, Shira, Prozak og keinstein. Hvem har jeg glemt nå, da? *Tenke hardt* For en gangs skyld ble jeg nevnt ;o) *smiler pent til Angelica* Hvisker: setter pris på deg og mange andre dolere her. 0 Siter
cathlin Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Kan vi ikke lage vårt eget forum?. DOL2, "forum for de uønskede dolerne". Jeg er mer på denne linjen Jo mere vi er sammen, er sammen er sammen, jo mere vi er sammen, jo gladere blir vi. For dine venner er mine venner og mine venner er dine venner, jo mere vi er sammen jo glader blir vi *nynner* ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.