Gjest Aviaana Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg er mer på denne linjen Jo mere vi er sammen, er sammen er sammen, jo mere vi er sammen, jo gladere blir vi. For dine venner er mine venner og mine venner er dine venner, jo mere vi er sammen jo glader blir vi *nynner* ;-) vi får danne en vennskapsgjeng vi som ikke har blitt nevnt her:). 0 Siter
cathlin Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 vi får danne en vennskapsgjeng vi som ikke har blitt nevnt her:). Jeg syns det er et svakt grunnlag å bygge vennskap på. *seriøs* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Det er ingen jeg bare misliker på dol, hvertfall ikke av de som er her nå om dagen, men det er jo noen jeg liker ekstra, ekstra godt. F.eks Ulvinnen, SDD, Prozak, Togli, Princess Peach, Morsan, Angelica... med en beklagelse til de jeg helt sikkert glemte. Dette var en utrolig koselig tråd å snuble over :-) Takk skal du ha Dark! *Klem* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Angelica, McLoud, Ulvinnen, Hare, SDD, DarkPink, Princess Peach, Prozak, Persille og mange, mange andre. Jeg setter pris på de fleste Å så hyggelig av deg :-D 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Ja, det er det klart. Jeg pleier ikke å nevne navn (nick) i sånne sammenhenger, men gjør et unntak nå, samtidig som jeg vet at jeg kommer til å glemme noen: Ulvinnen, Angelica, amber sun, hare, SDD, mrxx, togli, Mary Poppins, Lillemus, Dorthe, morsan, flisa, Cecily og de jeg har glemt. Prozak er også kul. Takk, kjære Søss! *Klem* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg er nødt til å være såpass kjedelig og PK at jeg svarer - de aller fleste!! Unntakene er noen få nick jeg unngår så godt jeg kan. :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Angelica, McLoud, Ulvinnen, Hare, SDD, DarkPink, Princess Peach, Prozak, Persille og mange, mange andre. Jeg setter pris på de fleste Må også nevne Ulvinnen, så klart! Og laguna 0 Siter
Carina82 Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1161876734' post='3358924] SDD, Glimtipper, Ulvinnen, Persille, Gyda, Amber, hare, Dark Pink, Shira, Prozak og keinstein. Hvem har jeg glemt nå, da? *Tenke hardt* Glemte meg, gitt... 0 Siter
Gjest Lillemarsipangris Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Glemte meg, gitt... Og meg, og noen hundre til.. ) 0 Siter
keinstein Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Nettopp! Jeg syns også det er litt ugh med sånne sympatitråder. Det blir som juleaften, både inkluderende og ekskluderende. Jeg er glad jeg får oppmerksomhet, selv om det bare er fra mobbere som vil dytte huet mitt i do. 0 Siter
keinstein Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Det er opptatt der:( Ikke en gang der får du kontakt og sympati. De visste sikkert at det er du som ringer. 0 Siter
morsan Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Dette er en type innlegg som dukker opp med jevne mellomrom. Vi ser det som ønskelig med færrest mulig slike "jeg liker deg og du liker meg" tråder, da de har en tendens til å forsterke både et inntrykk av og en mulig tendes til "klikkdannelse" blant brukerne. Tiltredes! Selv om det var mye hyggelig lesning for meg i tråden. :-) Men jeg har også vært på "den andre siden" der jeg ikke blir nevnt. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Alle som ikke ble nevnt kan ringe Røde Kors kontakttelefon. Jeg ringte, men de kunne ikke hjelpe meg med den slags problemer. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Må også nevne Ulvinnen, så klart! Og laguna Du nevnte jo meg, jo! Som nummer tre i lista di :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1161876734' post='3358924] SDD, Glimtipper, Ulvinnen, Persille, Gyda, Amber, hare, Dark Pink, Shira, Prozak og keinstein. Hvem har jeg glemt nå, da? *Tenke hardt* Du husket meg, så jeg er veldig beæret :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Du nevnte jo meg, jo! Som nummer tre i lista di :-) Oi! *ler* Jeg er ikke helt med i dag 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Oi! *ler* Jeg er ikke helt med i dag He he, det kan skje den beste :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg ringte, men de kunne ikke hjelpe meg med den slags problemer. Ereksjonsproblemer kan også være et problem. Altså for mye. Ingen sympati å få. 0 Siter
musikeren Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Næh, de kan drite og dra alle sammen. Jeg er musikeren, og jeg trenger ingen venner! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Ja, det er det klart. Jeg pleier ikke å nevne navn (nick) i sånne sammenhenger, men gjør et unntak nå, samtidig som jeg vet at jeg kommer til å glemme noen: Ulvinnen, Angelica, amber sun, hare, SDD, mrxx, togli, Mary Poppins, Lillemus, Dorthe, morsan, flisa, Cecily og de jeg har glemt. Prozak er også kul. Tuuuusen takk, kvelden er redda ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.