Gå til innhold

Er det noen DOLere du setter ekstra pris på?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Jeg er mer på denne linjen

Jo mere vi er sammen, er sammen er sammen, jo mere vi er sammen, jo gladere blir vi. For dine venner er mine venner og mine venner er dine venner, jo mere vi er sammen jo glader blir vi

*nynner*

;-)

vi får danne en vennskapsgjeng vi som ikke har blitt nevnt her:).

• Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

10

• keinstein

9

• DarkPink

7

• Glimtipper

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

vi får danne en vennskapsgjeng vi som ikke har blitt nevnt her:).

Jeg syns det er et svakt grunnlag å bygge vennskap på.

*seriøs*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er ingen jeg bare misliker på dol, hvertfall ikke av de som er her nå om dagen, men det er jo noen jeg liker ekstra, ekstra godt.

F.eks Ulvinnen, SDD, Prozak, Togli, Princess Peach, Morsan, Angelica... med en beklagelse til de jeg helt sikkert glemte.

Dette var en utrolig koselig tråd å snuble over :-)

Takk skal du ha Dark! *Klem*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Angelica, McLoud, Ulvinnen, Hare, SDD, DarkPink, Princess Peach, Prozak, Persille og mange, mange andre. Jeg setter pris på de fleste :)

Å så hyggelig av deg :-D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, det er det klart.

Jeg pleier ikke å nevne navn (nick) i sånne sammenhenger, men gjør et unntak nå, samtidig som jeg vet at jeg kommer til å glemme noen:

Ulvinnen, Angelica, amber sun, hare, SDD, mrxx, togli, Mary Poppins, Lillemus, Dorthe, morsan, flisa, Cecily og de jeg har glemt. Prozak er også kul.

Takk, kjære Søss!

*Klem*

Skrevet

Jeg er nødt til å være såpass kjedelig og PK at jeg svarer - de aller fleste!! Unntakene er noen få nick jeg unngår så godt jeg kan. :-)

Skrevet

Angelica, McLoud, Ulvinnen, Hare, SDD, DarkPink, Princess Peach, Prozak, Persille og mange, mange andre. Jeg setter pris på de fleste :)

Må også nevne Ulvinnen, så klart! Og laguna :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161876734' post='3358924]

SDD, Glimtipper, Ulvinnen, Persille, Gyda, Amber, hare, Dark Pink, Shira, Prozak og keinstein.

Hvem har jeg glemt nå, da?

*Tenke hardt*

Glemte meg, gitt... :(

Gjest Lillemarsipangris
Skrevet

Glemte meg, gitt... :(

Og meg, og noen hundre til..

:o)

Skrevet

Nettopp!

Jeg syns også det er litt ugh med sånne sympatitråder. Det blir som juleaften, både inkluderende og ekskluderende.

Jeg er glad jeg får oppmerksomhet, selv om det bare er fra mobbere som vil dytte huet mitt i do.

Skrevet

Det er opptatt der:(

Ikke en gang der får du kontakt og sympati. De visste sikkert at det er du som ringer.

Skrevet

Dette er en type innlegg som dukker opp med jevne mellomrom. Vi ser det som ønskelig med færrest mulig slike "jeg liker deg og du liker meg" tråder, da de har en tendens til å forsterke både et inntrykk av og en mulig tendes til "klikkdannelse" blant brukerne.

Tiltredes!

Selv om det var mye hyggelig lesning for meg i tråden. :-)

Men jeg har også vært på "den andre siden" der jeg ikke blir nevnt.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Alle som ikke ble nevnt kan ringe Røde Kors kontakttelefon.

Jeg ringte, men de kunne ikke hjelpe meg med den slags problemer.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Må også nevne Ulvinnen, så klart! Og laguna :)

Du nevnte jo meg, jo! Som nummer tre i lista di :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161876734' post='3358924]

SDD, Glimtipper, Ulvinnen, Persille, Gyda, Amber, hare, Dark Pink, Shira, Prozak og keinstein.

Hvem har jeg glemt nå, da?

*Tenke hardt*

Du husket meg, så jeg er veldig beæret :-)

Skrevet

Du nevnte jo meg, jo! Som nummer tre i lista di :-)

Oi! *ler* Jeg er ikke helt med i dag ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Oi! *ler* Jeg er ikke helt med i dag ;)

He he, det kan skje den beste :-)

Skrevet

Jeg ringte, men de kunne ikke hjelpe meg med den slags problemer.

Ereksjonsproblemer kan også være et problem. Altså for mye. Ingen sympati å få.

Skrevet

Næh, de kan drite og dra alle sammen. Jeg er musikeren, og jeg trenger ingen venner!

Skrevet

Ja, det er det klart.

Jeg pleier ikke å nevne navn (nick) i sånne sammenhenger, men gjør et unntak nå, samtidig som jeg vet at jeg kommer til å glemme noen:

Ulvinnen, Angelica, amber sun, hare, SDD, mrxx, togli, Mary Poppins, Lillemus, Dorthe, morsan, flisa, Cecily og de jeg har glemt. Prozak er også kul.

Tuuuusen takk, kvelden er redda ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...