Gå til innhold

Er det noen DOLere du setter ekstra pris på?

Anbefalte innlegg

• Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

10

• keinstein

9

• DarkPink

7

• Glimtipper

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, det er noen jeg setter mer pris på enn andre, helst de som er enig med meg eller i det hele tatt gidder å svare, he he!

Men jeg er nok alt for lite aktiv her til å være noen favoritt, selv om jeg har vært på sidene å smuglest siden 2000!

Hvordan blir jeg "poppis" da?

Har også vært inne og "smuglest" her siden 2000... :) Har så og si ikke skrevet noe sjøl, og har i tillegg vært fraværende i laaang tid nå... Men husker nicket ditt asså... ;)

Skrevet

Åååå, fortell! :)

Var det jeg håpet du skulle si =D

Vel, jeg var ute på tirsdag og ble med en fyr hjem som vanlig =p Men for en gangs skyld var det først og fremst personlighetene vi klikket på. Vi har så lik humor og væremåte, og ler sammen hele tiden.

Han ba om nummeret mitt dagen etter, og sendte melding allerede samme kvelden. Og så var jeg hos ham i går kveld og så film og bare kosa og sussa litt. Og så skal vi ut sammen i morra.

Ikke noe 3-dagersregel, ikke noe normer, ikke noe "kommer han til å synes jeg er desperat hvis jeg gjør det og det", bare to som klikker og vil treffes hele tiden =D

Han kooooser så mye også. Holder rundt meg med store, sterke armer, og stryker håret vekk fra ansiktet mitt. Og så har han litt sånn søt "jaja, at du er sexy e vel å ta litt hardt i" type mandig humorstil, late som han ikke bryr seg, men så greier han ikke å la være å kose på meg samtidig..

Skjønner du? Faen. Nå er jeg så gira at det kommer til å bli _ekstra_ trist å lande når jeg får denne i trynet =/

Gjest Persille
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161876734' post='3358924]

SDD, Glimtipper, Ulvinnen, Persille, Gyda, Amber, hare, Dark Pink, Shira, Prozak og keinstein.

Hvem har jeg glemt nå, da?

*Tenke hardt*

Vi setter pris på deg også, innimellom høyere enn andre ganger, men stort sett rundt 1399,-...

;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vel, jeg var ute på tirsdag og ble med en fyr hjem som vanlig =p Men for en gangs skyld var det først og fremst personlighetene vi klikket på. Vi har så lik humor og væremåte, og ler sammen hele tiden.

Han ba om nummeret mitt dagen etter, og sendte melding allerede samme kvelden. Og så var jeg hos ham i går kveld og så film og bare kosa og sussa litt. Og så skal vi ut sammen i morra.

Ikke noe 3-dagersregel, ikke noe normer, ikke noe "kommer han til å synes jeg er desperat hvis jeg gjør det og det", bare to som klikker og vil treffes hele tiden =D

Han kooooser så mye også. Holder rundt meg med store, sterke armer, og stryker håret vekk fra ansiktet mitt. Og så har han litt sånn søt "jaja, at du er sexy e vel å ta litt hardt i" type mandig humorstil, late som han ikke bryr seg, men så greier han ikke å la være å kose på meg samtidig..

Skjønner du? Faen. Nå er jeg så gira at det kommer til å bli _ekstra_ trist å lande når jeg får denne i trynet =/

Det hørtes skikkelig kos ut! :)

Det er jo ikke sikkert du lander på trynet da. Dessuten "what doesn't kill you only makes you stronger" eller no. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det der syns jeg høres veldig lovende ut :-)

Nå skulle være en fin anledning til å teste ut tremåneders kompromisset.

Skrevet

Det der syns jeg høres veldig lovende ut :-)

Nå skulle være en fin anledning til å teste ut tremåneders kompromisset.

Too late.. =/ *rødme*

Sorry, Ulvinnen!

Skrevet

Vi setter pris på deg også, innimellom høyere enn andre ganger, men stort sett rundt 1399,-...

;)

Synes prisen bør telles i øl, jeg! :D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Too late.. =/ *rødme*

Sorry, Ulvinnen!

Ok, da :-)

Det gikk ikke frem av det du skrev. Ønsker deg lykke til, likevel :-)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161887289' post='3359256]

Tror ikke jeg kjenner deg..? :)

Det er vel fare for det, leser vel en mer enn jeg skriver. :-)

Skrevet

Jeg setter ekstra høy pris på meg!

Ellers alle som ikke truer med å drepe meg!

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161965856' post='3360892]

Synes prisen bør telles i øl, jeg! :D

Da hadde jeg blitt telt...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg setter ekstra høy pris på meg!

Ellers alle som ikke truer med å drepe meg!

Er det mange som truer med å drepe deg?

Skrevet

Ok, da :-)

Det gikk ikke frem av det du skrev. Ønsker deg lykke til, likevel :-)

Takk! Vi hadde en koselig kveld i går også hvertfall =)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Takk! Vi hadde en koselig kveld i går også hvertfall =)

Og da er du forbi ONS stadiet :-)

Du skal se du nå har funnet en som ser hvilket flott kjærestepotensial du har.

Skrevet

Og da er du forbi ONS stadiet :-)

Du skal se du nå har funnet en som ser hvilket flott kjærestepotensial du har.

=)

Jeg tør ikke håpe på noe, men er i det minste kommet et steg lenger enn jeg pleier.. Får nyte det vi har nå hvertfall, så lenge det varer =)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

=)

Jeg tør ikke håpe på noe, men er i det minste kommet et steg lenger enn jeg pleier.. Får nyte det vi har nå hvertfall, så lenge det varer =)

Du får gjøre det. Fornuftig holdning :-)

Og så tar jeg gjerne i mot rapporter over utviklingen.

Skrevet

Da hadde jeg blitt telt...

Upraktisk å jobbe som telt, kanskje?

;P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...