Gå til innhold

gi en blomst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem skulle du gladelig gitt en blomst?

Hørte noen ville kjøpe blomst til saksbehandleren i en bank fordi det gikk greit med lån :)

Jeg er altfor dårlig til å gi noen blomster. Fikk selv en av min søster i dag, kjempekoselig! Fikk den med ordene - fordi du er du. *Smeltet rørt*

Skrevet

Jeg skulle gjerne gitt en blomst til Orlando Bloom hvor det sto "Ja, Orlando, jeg vil gjerne gifte meg med deg."

..enten det, eller Albert Åberg.

Skrevet

Jeg skulle gjerne gitt en blomst til Orlando Bloom hvor det sto "Ja, Orlando, jeg vil gjerne gifte meg med deg."

..enten det, eller Albert Åberg.

Hehe, ja sånn kan det også gjøres ;) De ville nok svart ja begge to :)

Skrevet

En av saksbehandlerne på aetat, som "så" meg under en konsultasjon jeg hadde gruet meg til. En annen i arbeidssøkingsprosessen, som ga meg det sparket bak jeg behøvde for å tørre å spørre etter en bestemt jobb - som jeg fikk..! Mammaen min skulle fått blomster hver uke for all hjelp og støtte opp gjennom årene.

Skrevet

Det hadde blitt til min kjære som holder ut med meg og mitt særdeles dårlige graviditetshumør

Skrevet

Foreldrene mine og samboeren min. Til mamma og pappa fordi de er verdens beste, og til samboeren min av samme grunn + for at han holder ut med meg.

Skrevet

Til alle vennene mine, til alle busssjåførene i Oslo, og de som holder ut med meg på andre plan.

Skrevet

Til alle vennene mine, til alle busssjåførene i Oslo, og de som holder ut med meg på andre plan.

Buss sjåførene? Er de spesielt snille med deg?

Skrevet

En av saksbehandlerne på aetat, som "så" meg under en konsultasjon jeg hadde gruet meg til. En annen i arbeidssøkingsprosessen, som ga meg det sparket bak jeg behøvde for å tørre å spørre etter en bestemt jobb - som jeg fikk..! Mammaen min skulle fått blomster hver uke for all hjelp og støtte opp gjennom årene.

Det er godt å ha slike folk rundt seg ja. Send dem et pent kort da vel? Koselig det.

Skrevet

Det hadde blitt til min kjære som holder ut med meg og mitt særdeles dårlige graviditetshumør

Ja det er ikke bare bare å være gravid. Er det fødsel nå snart eller?

Skrevet

Buss sjåførene? Er de spesielt snille med deg?

Jeg syns bare de gjør en så bra jobb:-) De beholder roen i den verste rushtidstrafikken og folk som løper etter bussen og banker på rutene osv.

Skrevet

Ja det er ikke bare bare å være gravid. Er det fødsel nå snart eller?

Ikke før til våren.....

Skrevet

Jeg syns bare de gjør en så bra jobb:-) De beholder roen i den verste rushtidstrafikken og folk som løper etter bussen og banker på rutene osv.

Ja det er sant, de har god tålmodighet!

Skrevet

Ikke før til våren.....

ok, humøret og alt går vel litt i bølger. Håper det for deg da :)

Skrevet

Det er godt å ha slike folk rundt seg ja. Send dem et pent kort da vel? Koselig det.

Jeg sa det til hun på aetat da jeg traff henne en gang senere, at jeg var veldig takknemlig for måten jeg ble tatt mot på - hun ble brydd og glad. :) Hun andre har også fått en takk, om enn skriftlig. Det er vel helst mamma som ikke har fått noen konkret takk - annet enn at jeg er en snill datter. ;)

Skrevet

Jeg sa det til hun på aetat da jeg traff henne en gang senere, at jeg var veldig takknemlig for måten jeg ble tatt mot på - hun ble brydd og glad. :) Hun andre har også fått en takk, om enn skriftlig. Det er vel helst mamma som ikke har fått noen konkret takk - annet enn at jeg er en snill datter. ;)

Jeg kan tenke de ble glade ja. Jeg skal bli mere oppmerksom mot de som gjør meg vel. Takk for inspirasjonen!

Skrevet

Foreldrene mine og samboeren min. Til mamma og pappa fordi de er verdens beste, og til samboeren min av samme grunn + for at han holder ut med meg.

De er gode å ha ja :)

Skrevet

For en koselig tråd :)

Til mammaen min, fordi hun ordner opp for meg når det gjelder det meste.

Til eksen min, fordi han har hjulpet meg med penger og handling etter at vi slo opp. I tillegg har han tatt bruddet med særdeles godt humør, til det beste for alle parter.

Til min tidligere sjef, for hun lærte meg så utrolig mye. Både om meg selv og jobben jeg skulle gjøre.

Til bestevenninna mi, fordi hun er den hun er.

Til brødrene mine, fordi de er verdens beste.

Til pappaen min, fordi han alltid hjelper meg med praktiske ting og kjører hvor det skal være.

Skrevet

Nå går jeg litt i mot webmaster, men ikke min feil at det fins så mange fantastiske mennsker her på dol :)

Jeg ville idag ha gitt til SDD og Glimtipper. Fordi de har vært der når jeg har trengt noen å prate med.

Og til eksen min. Han har hjulpet meg masse i det siste :)

Skrevet

For en koselig tråd :)

Til mammaen min, fordi hun ordner opp for meg når det gjelder det meste.

Til eksen min, fordi han har hjulpet meg med penger og handling etter at vi slo opp. I tillegg har han tatt bruddet med særdeles godt humør, til det beste for alle parter.

Til min tidligere sjef, for hun lærte meg så utrolig mye. Både om meg selv og jobben jeg skulle gjøre.

Til bestevenninna mi, fordi hun er den hun er.

Til brødrene mine, fordi de er verdens beste.

Til pappaen min, fordi han alltid hjelper meg med praktiske ting og kjører hvor det skal være.

For en flott eks! Ikke ofte man hører det den veien :)

Ja vi må sette pris på den hjelpen vi får. Det er også godt å kunne gi hjelp.

Enkelte kan man nesten ikke få takket nok. Hærlig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...