Gå til innhold

gi en blomst

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Sambo hatt jeg gitt en blomst!

Han har akkurat hjulpet meg med og vaske hele huset, selv om han hadde jobbet fra tidlig morgen til kveld i dag.

Jeg gir faktisk blomster til folk innimellom, en liten oppmuntring kan gjøre mye.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161887721' post='3359267]

Nå går jeg litt i mot webmaster, men ikke min feil at det fins så mange fantastiske mennsker her på dol :)

Jeg ville idag ha gitt til SDD og Glimtipper. Fordi de har vært der når jeg har trengt noen å prate med.

Og til eksen min. Han har hjulpet meg masse i det siste :)

Wow, de to første dol-blomstene er utlevert :) Ja det er godt å få prate med noen. Du også snill eks, bra!

Skrevet

Sambo hatt jeg gitt en blomst!

Han har akkurat hjulpet meg med og vaske hele huset, selv om han hadde jobbet fra tidlig morgen til kveld i dag.

Jeg gir faktisk blomster til folk innimellom, en liten oppmuntring kan gjøre mye.

Gosj for en samboer! Jeg får god hjelp av min kjære, men rengjøring står han helst over :)

Du er flink som husker å kjøpe blomster, ikke bare tenke det :)

Skrevet

Ville selvsagt gitt en blomst til min elskede fordi jeg elsker ham og fordi han holder ut med lille, rare meg. :o)

Og jeg ville gitt en blomst til barnas stemor fordi hun er et fantastisk menneske som øser tid, kjærlighet og varme utover ungene mine. :o)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161887721' post='3359267]

Nå går jeg litt i mot webmaster, men ikke min feil at det fins så mange fantastiske mennsker her på dol :)

Jeg ville idag ha gitt til SDD og Glimtipper. Fordi de har vært der når jeg har trengt noen å prate med.

Og til eksen min. Han har hjulpet meg masse i det siste :)

Åååh, tusen takk :) Jeg hadde også gitt blomst til deg og SDD om jeg hadde tort nevne dere. Dere er uunnværlige for tiden :)

Skrevet

Ville selvsagt gitt en blomst til min elskede fordi jeg elsker ham og fordi han holder ut med lille, rare meg. :o)

Og jeg ville gitt en blomst til barnas stemor fordi hun er et fantastisk menneske som øser tid, kjærlighet og varme utover ungene mine. :o)

Du høres ut til å ha vært himla heldig, så flott!! Det var i grunnen godt å høre at det faktisk finnes gode stemødre, ikke bare "onde". :)

Skrevet

Hehe, ja sånn kan det også gjøres ;) De ville nok svart ja begge to :)

Tror du virkelig det? :-)

Skrevet

Du høres ut til å ha vært himla heldig, så flott!! Det var i grunnen godt å høre at det faktisk finnes gode stemødre, ikke bare "onde". :)

La meg si det sånn - når det først gikk som det gikk og ble som det ble så kunne ikke ungene fått noen bedre stemor enn henne! :o)

Nå om dagen holder vi på å diskutere om vi skal ha samme julekalendertradisjon for ungene som vi har hatt de siste par årene - altså stemor og jeg. :o) Vi blander ikke pappan inn i dette, dette er damesaker! *Hihi*

Skrevet

La meg si det sånn - når det først gikk som det gikk og ble som det ble så kunne ikke ungene fått noen bedre stemor enn henne! :o)

Nå om dagen holder vi på å diskutere om vi skal ha samme julekalendertradisjon for ungene som vi har hatt de siste par årene - altså stemor og jeg. :o) Vi blander ikke pappan inn i dette, dette er damesaker! *Hihi*

*koselig*

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg har lenge tekt at jeg vil gi mamma en blomst. Skal jammen ta å kjøpe en nå til helga;o)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Så godt for både dere og ikke minst ungene at dere har det sånn!

Skrevet

Jeg har lenge tekt at jeg vil gi mamma en blomst. Skal jammen ta å kjøpe en nå til helga;o)

Kjempe snill er du!! :)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Kjempe snill er du!! :)

Nei, mamma`n min er snill:o)

Skrevet

jeg ville gitt en blomst til gutten min. men er mot det... mener at det er jenter som skal få... så her sitter jeg og venter =P fikk sist på valentines day.. kanskje jeg skal vente med å kjøpe blomst til han til vi flytter sammen`;)

Gjest Halvsøster
Skrevet

Tror ikke alltid alle er glade for blomster. (Selv om jeg synes det er merkelig)

Sendte selv en bukett til min halvsøster på 30-års dagen hennes. Jeg har aldri truffet henne.... men ho vet om meg.

Hørte ikke noe etterpå, og frykter at ho ble fornærmet i stedet for glad. Og DET var ikke meningen.

Men slik du fikk er jo bare kjempedeilig:-)

Skrevet

Tror ikke alltid alle er glade for blomster. (Selv om jeg synes det er merkelig)

Sendte selv en bukett til min halvsøster på 30-års dagen hennes. Jeg har aldri truffet henne.... men ho vet om meg.

Hørte ikke noe etterpå, og frykter at ho ble fornærmet i stedet for glad. Og DET var ikke meningen.

Men slik du fikk er jo bare kjempedeilig:-)

Kanskje hun bare trenger litt tid på å summe seg? Det var fint gjort av deg! Jeg har ikke truffet noen enda som ikke liker å få blomster :)

Gjest Halvsøster
Skrevet

Kanskje hun bare trenger litt tid på å summe seg? Det var fint gjort av deg! Jeg har ikke truffet noen enda som ikke liker å få blomster :)

Ho har hatt noen år på å summe seg, så jeg tror kanskje ikke ho kommer til å gjøre det noen gang.

Men jeg får trøste meg med at broren hennes, altså halvbroren min og jeg har funnet tonen. Vi har funnet ut at dette ikke er vår skyld, og at vi er ganske like på mangt og meget:-)

Skrevet

Ho har hatt noen år på å summe seg, så jeg tror kanskje ikke ho kommer til å gjøre det noen gang.

Men jeg får trøste meg med at broren hennes, altså halvbroren min og jeg har funnet tonen. Vi har funnet ut at dette ikke er vår skyld, og at vi er ganske like på mangt og meget:-)

Hei! Så fint at du har kontakt med han da :) Og da får du sikkert høre litt om hennes liv også. Du har gjort noe fint ved å gi blomst, det holder :)

Ha en flott dag!

Gjest Halvsøster
Skrevet

Hei! Så fint at du har kontakt med han da :) Og da får du sikkert høre litt om hennes liv også. Du har gjort noe fint ved å gi blomst, det holder :)

Ha en flott dag!

Det var litt godt å høre dette.

Har nesten hatt litt dårlig samvittighet jeg, og det bør man jo egentlig ikke ha når man gir blomster for å være snill.

Og jeg får litt informasjon om alle i familien. Det er også godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...