Gjest bekymret for noen Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Hei. Jeg er bekymret og sliten av e* som er i slekt med meg. H*n er nok en smule tilbakestående, men har nok vett til å både bo for seg selv og ordne med sitt. Det som plager meg er følgende. H*n snakker i perioder mye om gjenferd. Er opptatt av spøkelses programmer på tv. I en periode sa h*n også at h*n kunne høre stemmer i hodet. For eksempel høre plutselig NEI i hodet sitt. Ikke lange samtaler. H*n sier at h*n ikke hører noe nå. Personen har fått medisiner hos legen sin, men ikke blitt sendt til psykolog. Er ikke arbeidsfør i følge legen. Skal ikke legen ta mer ansvar her? Hva høres det ut som feiler personen?? Det er utrolig slitsomt for omgivelsene med denne personen når det er i perioder snakk om gjenferd og lignende. H*n har også opprørt folk i familien ved å påstå at h*n har sett avdøde familiemedlemmer gå igjen. H*n sier også at h*n kan fornemme varme og kuldefølelse når h*n liksom ser eller føler gjenferd. Hva skal vi gjøre med dette? Noen gode råd? Det er så slitsomt mens det pågår. 0 Siter
Gjest Litt for fort i svingene Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg må bare kommentere. Du unngår konsekvent i hele innlegget å nevne kjønn på personen du omtaler, men skriver "hennes" i overskriften. 0 Siter
Gjest bekymret for noen Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg må bare kommentere. Du unngår konsekvent i hele innlegget å nevne kjønn på personen du omtaler, men skriver "hennes" i overskriften. Ups;o) ha ha 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Dessverre tror jeg ikke det er mye mer å gjøre enn det legen har gjort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.