Gå til innhold

mail...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har fått mail på engelsk om, at hvis du ikke sender mailen du har fått videre til alle på msn lista di, så må du betale for msn kontoen din den 1 november?

Litt irriterende når jeg ikke vet om det er kødd eller ikke...

:(

Skrevet

Det hørtes skikkelig merkelig ut.. jeg har ikke fått noen iallefall:)

4barns mor-77
Skrevet

Det hørtes skikkelig merkelig ut.. jeg har ikke fått noen iallefall:)

Jepp. Jeg fikk en sånn mail, men min msn konto ville bli slettet 1 november den... Stod ikke noe om noe betaling i min...

Skrevet

Jepp. Jeg fikk en sånn mail, men min msn konto ville bli slettet 1 november den... Stod ikke noe om noe betaling i min...

jeg har fått to forskjellige. i den ene sto det at den ville bli sletta om jeg ikke sendte den videre til alle, og i den andre at jeg måtte betale fra 1.november..

Sikkert bare tull da..

:)

4barns mor-77
Skrevet

jeg har fått to forskjellige. i den ene sto det at den ville bli sletta om jeg ikke sendte den videre til alle, og i den andre at jeg måtte betale fra 1.november..

Sikkert bare tull da..

:)

Høyst sannsynlig bare tull ja. Var visstnok fordi det var så mange som lagde seg mange forskjellige kontoer og tok opp plassen? Ja ja... Jeg slettet bare min. Fikk forøvrig mail fra samme dama dagen etter på en annen mail-adresse. Den bare slettet jeg. Vi har slitt så mye med virus nå, så nå tar jeg ingen sjanser!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...