Gå til innhold

Jeg er i 30-årene og bor hjemme.

Gjest Hvordan få dem til å forstå?

Anbefalte innlegg

Gjest Hvordan få dem til å forstå?
Skrevet

I hvert fall føles det slik.......

Moren min kritiserer meg foran barnet mitt, og faren min legger seg opp i hvordan jeg har det inne (og hva samboeren ikke har gjort ute). De kjefter for ting jeg gjorde da jeg var ung og som jeg allerede har fått kjeft for x ganger, og hver gang vi møtes har de bare negativt å si til meg. Jeg er lei.

Skrevet

Klar tale. Neste gang de vil møte deg så sier du at du gjerne treffer dem, men kun dersom de lar gammel kritikk ligge, ikke kritiserer deg foran barnet ditt og ikke snakker stygt om samboeren din.

Det vil nok få dem til å bli sur med det samme, men de vil nok tenke seg om etterhvert.

Skrevet

Da må du rette ryggen og si klart i fra at dette tullet fra disse idiotene finner du deg ikke i.

Vil de ikke ha noe med deg å gjøre etterpå, så får det være deres problem.

Skrevet

Klar tale. Neste gang de vil møte deg så sier du at du gjerne treffer dem, men kun dersom de lar gammel kritikk ligge, ikke kritiserer deg foran barnet ditt og ikke snakker stygt om samboeren din.

Det vil nok få dem til å bli sur med det samme, men de vil nok tenke seg om etterhvert.

Helt enig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...