Gjest Hjort er hjort Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Hva smaker hjort? Hvis du skal sammenligne med annet kjøtt.. Er invitert på ytrefilet av hjort, og er veldig spent. Aldri smakt det jeg. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Vet ikke helt hva jeg kan sammenligne det med. Men knallgodt er det! Gled deg! 0 Siter
hidi Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Det er mildere enn reinsdyrkjøtt og rådyr, men mer smak enn elgkjøtt. Og det er vidunderlig godt... 0 Siter
Gjest Hjort er hjort Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Det er mildere enn reinsdyrkjøtt og rådyr, men mer smak enn elgkjøtt. Og det er vidunderlig godt... Høres bra ut! Gleder meg:D 0 Siter
Gjest Hjort er hjort Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Vet ikke helt hva jeg kan sammenligne det med. Men knallgodt er det! Gled deg! I do:D 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Reinkjøtt er godt, likeså elg. Men hjort? Helt pyton! Tørt og stramt. (Måtte bare komme med litt motvekt her...) :-) 0 Siter
hidi Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Reinkjøtt er godt, likeså elg. Men hjort? Helt pyton! Tørt og stramt. (Måtte bare komme med litt motvekt her...) :-) Da har ikke du spist godt preparert hjort... Kjøttet blir såååå mørt og smaken er mye mildere enn reinsdyrkjøtt! Jeg elsker villtkjøtt og er litt av en ekspert på området... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Da har ikke du spist godt preparert hjort... Kjøttet blir såååå mørt og smaken er mye mildere enn reinsdyrkjøtt! Jeg elsker villtkjøtt og er litt av en ekspert på området... Hehe, joda, det jeg har jeg spist har vært både modna og tilberedt etter alle kunstens regler. Har en mann som har vært ivrig hjortejeger i en mannsalder. Men hjortekjøtt er ikke godt uansett på hvilken måte jeg får det servert. 0 Siter
Gjest Hjort er hjort Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hehe, joda, det jeg har jeg spist har vært både modna og tilberedt etter alle kunstens regler. Har en mann som har vært ivrig hjortejeger i en mannsalder. Men hjortekjøtt er ikke godt uansett på hvilken måte jeg får det servert. Det var nyydelig!!! Åhh, helt sinnsykt godt! 0 Siter
hidi Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Det var nyydelig!!! Åhh, helt sinnsykt godt! Jeg visste du ville like det! Bare særlinger som ikke eier smak, som synes det er dårlig... 0 Siter
Gjest hjort er hjort Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg visste du ville like det! Bare særlinger som ikke eier smak, som synes det er dårlig... Det var veldig godt! Håper jeg blir invitert flere ganger:) 0 Siter
hidi Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Det var veldig godt! Håper jeg blir invitert flere ganger:) Jeg bruker det som middag på julaften, og har aldri hatt negative opplevelser med det. Er ikke glad i svinekjøtt (ribbe), men ble forelsket i hjort! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg visste du ville like det! Bare særlinger som ikke eier smak, som synes det er dårlig... Phø, i så fall syns jeg det er helt greit å være sær. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.