Gå til innhold

Conradi forbannet

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

9

• hidi

6

• amber sun

3

• Mary Poppins

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest studentmamma
Skrevet

Nei, sånne bilder har ikke jeg på mobilen min. Tror jeg hadde vært veldig redd for at de skulle komme ut hvis jeg hadde vært kjendis, og hadde iallefall aldri hatt private bilder på mobil da.

Skrevet

NEI! :o) Har noen bilder av kjæresten, ungene og hesten på mobilen, men ingen som ikke tåler dagens lys.

Skrevet

Nei, sånne bilder har ikke jeg på mobilen min. Tror jeg hadde vært veldig redd for at de skulle komme ut hvis jeg hadde vært kjendis, og hadde iallefall aldri hatt private bilder på mobil da.

Du sier noe der. Er man kjendis og har slike bilder på mobilen så er man ganske dum. En mobil er jo veldig lett å rote bort eller bli frastjålet.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Skjønner godt at mange vil ha bilder av Kåre Conradi. :)

Ja, han er et meget behagelig blikkfang. :-)

Skrevet

Ja, han er et meget behagelig blikkfang. :-)

Ikke om det er han som er på bildet på linken under her:-)

Skrevet

Ikke om det er han som er på bildet på linken under her:-)

Den var ikke pen?

*ler meg skvett ihjel*

Skrevet

hehe, syns jeg så de bildene av meg liksom...

vel - nei -har ikke sånt. Han får i grunn skylde seg sjøl - og er du kjendis i tillegg så MÅ det jo bare bli populære bilder - har du en link? hehe

Skrevet

vel - nei -har ikke sånt. Han får i grunn skylde seg sjøl - og er du kjendis i tillegg så MÅ det jo bare bli populære bilder - har du en link? hehe

Se på tillens innlegg

Skrevet

Så det - det er SÅ usexy! :D

Og jeg som nettopp hadde en tråd hvor jeg skrøt han opp i skyenen...

Landet hardt i dag.

Hvordan kunne han gjøre dette mot meg!!!

Skrevet

Landet hardt i dag.

hehe - ikke sant? Jeg sa nettopp til gubben; Må du sende meg et sånt bilde - så burde jo stasen vært i full skrud i det minste! hehe

stakkars.

Skrevet

Landet hardt i dag.

He, he, var ikke tittelen på innlegget "Conradi er til å spise opp"? :D

Skrevet

hehe - ikke sant? Jeg sa nettopp til gubben; Må du sende meg et sånt bilde - så burde jo stasen vært i full skrud i det minste! hehe

stakkars.

Jeg visste det ble sletting. Det er ulovlig å publisere det bildet....

Og jeg som hadde skrevet ett langt koselig innlegg...

Skrevet

Jeg visste det ble sletting. Det er ulovlig å publisere det bildet....

Og jeg som hadde skrevet ett langt koselig innlegg...

Hehe.. Jeg regnet med det jeg også, men en finner jo bildene om man leter på andre forum som ikke er så glad i sletting. F.eks på mote.no under kjendiser

Skrevet

Hehe.. Jeg regnet med det jeg også, men en finner jo bildene om man leter på andre forum som ikke er så glad i sletting. F.eks på mote.no under kjendiser

var jo bare å skrive Conradi i søk.feltet der så :)

Skrevet

Hehe noe liknende har skjedd meg men det har jeg fortalt på dol før.

Så ja jeg har hatt en god del slike bilder på mobilen, men er litt mer forsiktig med sånt nå.

Skrevet

Hehe noe liknende har skjedd meg men det har jeg fortalt på dol før.

Så ja jeg har hatt en god del slike bilder på mobilen, men er litt mer forsiktig med sånt nå.

Men hvorfor har du det? - mulig det er anderledes med meg som har unger som klår på mobilen....:)

Gjest Flystripa
Skrevet

Nå er jeg nysgjerrig på hvor jeg finner Kåre... Har visst vært sletting på gang...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...