Gjest Mechilah Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Leste om det her en plass..hva er det egentlig? Hva er forskjellen på det og depresjon? 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Atypisk depresjon er depresjon der symptomer aviker fra de typiske symptomer. F.eks så er det typisk deprimerte å få problemer med å sove, og miste appetitt. Selv opplever jeg det motsatte, å spise med følelsene, (overspising/småspising) Og at søvnbehovet har økt. Føler meg trøtt hele tiden uavhengig av hvor mye søvn jeg får. 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Atypisk depresjon er depresjon der symptomer aviker fra de typiske symptomer. F.eks så er det typisk deprimerte å få problemer med å sove, og miste appetitt. Selv opplever jeg det motsatte, å spise med følelsene, (overspising/småspising) Og at søvnbehovet har økt. Føler meg trøtt hele tiden uavhengig av hvor mye søvn jeg får. Utenom det vanlige da altså.. Takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.