Gå til innhold

Hva sier en iraner om islam?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry! Han er fra Irak!!!

Men han der skriver jo med ulik mening hver gang....

Skrevet

Men han der skriver jo med ulik mening hver gang....

Gjør han?

Den rabagasten....

Første gang jeg gadd lese noe av han, visste ikke at han var en sutrer...

Skrevet

Endelig en fra Midt-Østen som virkelig våger plassere islam der det hører hjemme. Kjempefin artikkel! :-)

Skrevet

Endelig en fra Midt-Østen som virkelig våger plassere islam der det hører hjemme. Kjempefin artikkel! :-)

Min tanke var ikke å opprette for/eller imot...

Men det ser kanskje mer ut som imot enn for.

Jeg er i mot islamsk styre, men jeg er ikke imot muslimer....

OK kanskje litt imot...

Skrevet

Min tanke var ikke å opprette for/eller imot...

Men det ser kanskje mer ut som imot enn for.

Jeg er i mot islamsk styre, men jeg er ikke imot muslimer....

OK kanskje litt imot...

Hva synes du om denne holdningen da?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135405

Islam er under endring, hidi.

Kraftig endring. Et lite mindretall av muslimer har klart å skaffe seg utrolig makt innenfor deres trossamfunn. Den utnytter de til fulle. De moderate er på defensiven. Nå ser du resultatet.

Første setning i artikelen: "Muslimene har skylden, for de opptrer på en måte som ber den norske verten om å bli bøddel for å forsvare seg." De radikale skaffer seg makt, provoserer til konflikt og får det. Så står vi andre normale og måper uten å gjøre noe. Noen ser hva som skjer og håper det ikke blir for fælt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...