Gå til innhold

Poker - texas hold'em

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal spille poker ikveld men det er et halvt år siden sist så noe har gått i glemmeboken. Man har big blind og small blind, men hva er small blind igjen?

Skrevet

Small blind er det halve av big blind, og må betales av den personen som sitter i tur ETTER personen som har big blind. Det er bare å følge med på når den personen som sitter til venstre for deg legger på big blind, da skal du legge på small blind.

Litt kronglete forklart, men...

Skrevet

Small blind er det halve av big blind, og må betales av den personen som sitter i tur ETTER personen som har big blind. Det er bare å følge med på når den personen som sitter til venstre for deg legger på big blind, da skal du legge på small blind.

Litt kronglete forklart, men...

Skrevet

Tok du rotta på dem da? jeg vet null og niks om poker:)

Skrevet

Tok du rotta på dem da? jeg vet null og niks om poker:)

hehe nja det gikk greit, vi spilte ikke om penger og det synes jeg egentlig er litt kjedelig for da blir ikke spillet like spennende ;) Men vi drakk mye vin og koste oss så en artig og hyggelig kveld var det likevel:)

Skrevet

hehe nja det gikk greit, vi spilte ikke om penger og det synes jeg egentlig er litt kjedelig for da blir ikke spillet like spennende ;) Men vi drakk mye vin og koste oss så en artig og hyggelig kveld var det likevel:)

Fint og høre at du tok deg tid til en kosekveld:) du studerer somregel alltid føles det som..

men nå skal jeg finne dyna, natta til deg:)

Skrevet

Fint og høre at du tok deg tid til en kosekveld:) du studerer somregel alltid føles det som..

men nå skal jeg finne dyna, natta til deg:)

Hehe nja jeg studerer nok veldig sjeldent i helgene ;)

Håper du hadde en god natt :)

Skrevet

Spille poker uten penger?! *ikke spillegal i det hele tatt haha*

Skrevet

Spille poker uten penger?! *ikke spillegal i det hele tatt haha*

Hehe enig jeg synes også det var ganske kjipt. Men det var fordi to av mine venninner er litt low on cash i disse dager og for at de også skulle kunne spille så ble det uten penger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...