Mary Poppins Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Skal spille poker ikveld men det er et halvt år siden sist så noe har gått i glemmeboken. Man har big blind og small blind, men hva er small blind igjen? 0 Siter
Mañana Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Small blind er det halve av big blind, og må betales av den personen som sitter i tur ETTER personen som har big blind. Det er bare å følge med på når den personen som sitter til venstre for deg legger på big blind, da skal du legge på small blind. Litt kronglete forklart, men... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Skrevet 28. oktober 2006 Small blind er det halve av big blind, og må betales av den personen som sitter i tur ETTER personen som har big blind. Det er bare å følge med på når den personen som sitter til venstre for deg legger på big blind, da skal du legge på small blind. Litt kronglete forklart, men... thanks 0 Siter
sheba Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 thanks Tok du rotta på dem da? jeg vet null og niks om poker:) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Skrevet 28. oktober 2006 Tok du rotta på dem da? jeg vet null og niks om poker:) hehe nja det gikk greit, vi spilte ikke om penger og det synes jeg egentlig er litt kjedelig for da blir ikke spillet like spennende Men vi drakk mye vin og koste oss så en artig og hyggelig kveld var det likevel:) 0 Siter
sheba Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 hehe nja det gikk greit, vi spilte ikke om penger og det synes jeg egentlig er litt kjedelig for da blir ikke spillet like spennende Men vi drakk mye vin og koste oss så en artig og hyggelig kveld var det likevel:) Fint og høre at du tok deg tid til en kosekveld:) du studerer somregel alltid føles det som.. men nå skal jeg finne dyna, natta til deg:) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Skrevet 28. oktober 2006 Fint og høre at du tok deg tid til en kosekveld:) du studerer somregel alltid føles det som.. men nå skal jeg finne dyna, natta til deg:) Hehe nja jeg studerer nok veldig sjeldent i helgene Håper du hadde en god natt 0 Siter
Moraki Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 hehe nja det gikk greit, vi spilte ikke om penger og det synes jeg egentlig er litt kjedelig for da blir ikke spillet like spennende Men vi drakk mye vin og koste oss så en artig og hyggelig kveld var det likevel:) Spille poker uten penger?! *ikke spillegal i det hele tatt haha* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Skrevet 28. oktober 2006 Spille poker uten penger?! *ikke spillegal i det hele tatt haha* Hehe enig jeg synes også det var ganske kjipt. Men det var fordi to av mine venninner er litt low on cash i disse dager og for at de også skulle kunne spille så ble det uten penger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.