Gå til innhold

mobiltelefon - forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en ny mobiltelefon. Vet litt om hva jeg IKKE vil ha, og litt om hva jeg vil ha:

- må være knyttet til Telenor, fordi jeg vil fortsette mitt abonnement der. Ønsker sånn telefon som man får billig hvis man knytter den til Telenor.

- MÅ ha store taster, ikke de knøttsmå (pga litt svekket syn).

- Er kjempeirritert på min siste Ericsson-telefon, og tenker at jeg denne gangen kanskje heller vil ha Nokia. Det verste med min gamle Ericsson er kanskje at AV-knappen samtidig er PÅ-knapp for programmet ENTER!! (noe så teit, å bruke samme knappen for dette. Trykker man litt for lange på av, så logger den seg inn på et program som man betaler for).

- Jeg er mindre opptatt av om den har radio eller andre finesser. Kan godt ha et bra kamera, men det er først og fremst til ringing/sms jeg skal bruke den.

Skrevet

Nokia 6101 og 6103 har store gode taster. Begge er klapptelefoner, og ligger i mellomsjiktet av mobiler. Ikke flust av finesser, men passer bra til ringing og sms. Helt vanlig mobil-kamera.

Nokia 6103 er vel den fineste og kommer i fargene sort/grå. rød og lys blå.

Skrevet

Da er vi på jakt etter det samme og håper vi får noen tips her. Jeg har også et innlegg i dag om mobil.

Vil som deg, fortsette med mitt abonnement som passer meg så bra.

Gjest Debra irl
Skrevet

Kommer jo litt an på behovet ditt i mobilen i tillegg da. Er store taster eneste kriterie? For da kan du se på de fleste mobiler i serein til nokia som begynner på tallet 6. De har store taster. Men det er jo variasjoner på kamera og div tilleggsfunksjoner da. Men 6101 kan jeg anbefale (6103 er ganske lik, men har bluetooth i tillegg). Moderen har den, og den virker veldig bra. Jeg har nokia i en annen serie.

Skrevet

Kommer jo litt an på behovet ditt i mobilen i tillegg da. Er store taster eneste kriterie? For da kan du se på de fleste mobiler i serein til nokia som begynner på tallet 6. De har store taster. Men det er jo variasjoner på kamera og div tilleggsfunksjoner da. Men 6101 kan jeg anbefale (6103 er ganske lik, men har bluetooth i tillegg). Moderen har den, og den virker veldig bra. Jeg har nokia i en annen serie.

Bluetooth, hva er det da?

Kan man forresten bruke alle disse nevnte Nokia-telefonene til å koble seg til internett så man kan lese sin e-mail? (Er det det som heter WAP?)

Gjest Debra irl
Skrevet

Bluetooth, hva er det da?

Kan man forresten bruke alle disse nevnte Nokia-telefonene til å koble seg til internett så man kan lese sin e-mail? (Er det det som heter WAP?)

Bluetooth er en funksjon som gjør at du kan overføre informasjon trådløst mellom telefoner eller mellom telefon/ pc.

Hvis du velger en mobil med wapfunksjon skal du klare å hente ned de fleste type mail. På noen telefoner kan du også hente mail uten å gå via wap. (wap=mobilen sin internett).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...