Gå til innhold

Magen til Susann Goksør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seks tydelige definerte ruter på et tydelig definert rutebrett. Jeg er imponert! Og litt betatt:-)

Skrevet

"Historien sier" at dama var ønsket headhuntet til kroppsbygging da hun var yngre, og at hun er den som har scoret høyest noen gang på inntaksprøven til Idrettshøgskolen (skjønt onde tunger vil ha det til at det var lettere for henne å få høy score fordi hun tok prøven på et annet tidspunkt enn alle andre og derfor hadde færre fagpersoner til å vurdere seg). Det jeg prøver å komme frem til er at hun er av den urettferdig lettrente typen som visstnok kunne gjort det godt uansett hvilken idrett hun hadde satset på. Sjarmerende er hun også, enig i det.

Skrevet

...og det 6 mnd etter fødselen!

Imponert jeg også, men ikke særlig betatt:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg så Goksør på stranda den gang hun var aktiv. Fyttiinnihelvete for en veltrent kropp!

Skrevet

heeelt sykt!!!! Ble sittende å stirre, drømme og spise sjokolade... hoho!! :D

Gjest girl with no name
Skrevet

Men oppfattes en slik kropp som så veldig kvinnelig da? Flat mage er jo ok det altså, men noe mer skurver ved hofter og slikt må vel til får å være sexy kvinnelig? Det der kunne jo like godt vært en mann kledd i kjole? Sett bort fra puppene da, men de kan jo fakes.

Bare lurer jeg altså! Eller er det opplest og vedtatt at kvinnekropper er penest når de er rett opp og ned nå for tiden? Uten særlig forskjell på hofter og livvidde?

Skrevet

Men oppfattes en slik kropp som så veldig kvinnelig da? Flat mage er jo ok det altså, men noe mer skurver ved hofter og slikt må vel til får å være sexy kvinnelig? Det der kunne jo like godt vært en mann kledd i kjole? Sett bort fra puppene da, men de kan jo fakes.

Bare lurer jeg altså! Eller er det opplest og vedtatt at kvinnekropper er penest når de er rett opp og ned nå for tiden? Uten særlig forskjell på hofter og livvidde?

Vel. Skal gi deg rett: Litt tydeligere midje hadde vært ønskelig;-)

Gjest Pelle B. Uhse
Skrevet

Enhver med fornuft driter i hva som er opplest og vedtatt*, og lar seg tiltrekke av det han/hun finner tiltrekkende.

*i den grad det er mulig

Skrevet

Utrolig at hun får det til. Er det ikke bare et halvår siden hun fikk barn nr. 2.

Ja, ja noen har det og noen har det ikke. Jeg har det definitivt ikke!!!

Skrevet

Utrolig at hun får det til. Er det ikke bare et halvår siden hun fikk barn nr. 2.

Ja, ja noen har det og noen har det ikke. Jeg har det definitivt ikke!!!

Jeg har det! Men de to nederste er liksom litt ... udefinerte;-)

Skrevet

Jeg tipper mange av oss her inn ville hatt en slik kropp om vi hadde trent den mengden og hatt det grunnlaget hun har!!!

Skrevet

Det bor en six pack inni enhver mage:-) Noens er bare noe mer pakket inn enn andres.

:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, jeg fikk skikkelig hakeslepp da jeg satt og så på "Skal vi danse" i går. Og det er bare 6 mnd siden hun har født! *misunnelig*

Gjest Vidigal
Skrevet

Ja, jeg fikk skikkelig hakeslepp da jeg satt og så på "Skal vi danse" i går. Og det er bare 6 mnd siden hun har født! *misunnelig*

Fikk ikke sett i går.

Hvem ble stemt ut i går?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Fikk ikke sett i går.

Hvem ble stemt ut i går?

Trude Mostue.

Skrevet

Jeg har det! Men de to nederste er liksom litt ... udefinerte;-)

He, he - man kan i grunnen si at hele magen min er udefinert ;)

Gjest girl with no name
Skrevet

Enhver med fornuft driter i hva som er opplest og vedtatt*, og lar seg tiltrekke av det han/hun finner tiltrekkende.

*i den grad det er mulig

Ja, det er jo det jeg mener! Jeg trodde mannfolk lot seg tiltrekke av kvinnelige former, som jo er lett innsvinget, og ikke en kropp som kunne tilhøre kameraten. Kvinne og mannskropp har jo vært forskjellige fra tidenes morgen. MOTEN tilsier at kvinnekroppen nå skal være mye rettere, og det er naturstridig.

Gjest ikke feminint
Skrevet

Søt jente stygg mage.

Jeg mener det, jenter skal IKKE ha six pack!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...