amerikafareren Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Kineserne holder vel på å stå opp nå 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Ja det er en matrett. Laget av poteter og byggmel og div annet. serveres med Saltet lammekjøtt og kålrotstappe. Og evt poteter, bacon og pølse.Skikkelig godt ja! Akkurat som meg... :-) Ja, det hørtes godt ut! ) 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Kineserne holder vel på å stå opp nå Hei, og god natt! ) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hei, og god natt! ) Det er en stund til jeg kommer til å legge meg;) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Ja det er en matrett. Laget av poteter og byggmel og div annet. serveres med Saltet lammekjøtt og kålrotstappe. Og evt poteter, bacon og pølse.Skikkelig godt ja! Akkurat som meg... :-) Komlå=stavanger/sandnes dialekt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.