Gå til innhold

Hva kaller dere kjæresten?

Anbefalte innlegg

Gjest Uten kjælenavn
Skrevet

Hva slags kjælenavn gir dere kjæresten? Og bruker dere forskjellige ut fra hvor langt uti et forhold man er?

Er liksom mye en gutt kan kalle en jente (pusen, jenta mi osv), men er ikke så mange tilsvarende ord for oss jenter, er det vel? Føler at gutten min blir litt feil, litt barnslig på en måte. Er ganske tidlig, vet ikke helt om det er et definert forhold dette her, så "elskling, kjære" osv funker litt dårlig. Men vil gjerne ha noe å si i forbindelse med "sove godt, .........."

Gjest Uten kjælenavn
Skrevet

Kjærsten min

gubbfaan

Kaillskruven

Vennen

:)

Vennen var fint! Men kan det kanskje oppfattes som at jeg ikke ser på han som kjæreste? Vet nemlig ikke om vi er kjærester eller ikke...

Gjest lite romantisk
Skrevet

Jeg har et navn, og hun har et navn.

Skrevet

Jeg kalte min engelske eks for: Loverboy, sweetie og handsome.

På norsk kan man jo eventuelt bruke: Vennen og kjekken.

Skrevet

Vennen var fint! Men kan det kanskje oppfattes som at jeg ikke ser på han som kjæreste? Vet nemlig ikke om vi er kjærester eller ikke...

Vennen er nok et lite egnet uttrykk i en slik fase, ja...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er ikke naturlig for meg å bruke noe kjælenavn. Jeg tror ærlig talt ikke han hadde synes noe om det heller.

Jeg sier bare navnet hans jeg. Hadde tatt seg ut om jeg skulle begynne å kalle han pusen eller noe sånt:)

Nei guri, jeg tror ikke han hadde likt det.

Skrevet

Kjekken, elskling, supermannen min, verdens beste, pokkers møkkamann....

Skrevet

Jeg er pusen hans.

Han er klompen, tassen eller "navnet hans"pooh.

Hehe Snodig, jeg vet.

Skrevet

Vi har så mange, mer eller mindre tåpelige, kjælenavn på hverandre at jeg ikke tør gjengi dem her, men akkurat nå er vel "din fordømte latsabb" mer på tunga mi... Han har lovt å kjøre meg til bussen om en liten stund, men det ser ut til at jeg må gå dit...

Skrevet

Huff nei, jeg kaller ham ved navn. Noe annet blir bare snålt i mine ører...eh..øyne ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Min kjære kaller meg for kjærringspetakkelet sitt:-)

Jeg omtaler ham som "min kjære" eller "mannen min". Når jeg snakker til han så bruker jeg fornavnet eller et kjælenavn som jeg ikke vil gjengi her. Han bruker forresten det samme kjælenavnet på meg, og heldigvis oftere enn han bruker kjærringspetakkelet.

Skrevet

mannen min, kjæresten min, vennen min,

... tror det er alt! ;-)

Gjest Uten kjælenavn
Skrevet

Det er ikke naturlig for meg å bruke noe kjælenavn. Jeg tror ærlig talt ikke han hadde synes noe om det heller.

Jeg sier bare navnet hans jeg. Hadde tatt seg ut om jeg skulle begynne å kalle han pusen eller noe sånt:)

Nei guri, jeg tror ikke han hadde likt det.

Men han kaller meg pusen, jenta mi osv, og jeg vil gjerne ha noe å kalle han tilbake annet enn navnet hans, men jeg eier jo ikke fantasi

Skrevet

Men han kaller meg pusen, jenta mi osv, og jeg vil gjerne ha noe å kalle han tilbake annet enn navnet hans, men jeg eier jo ikke fantasi

Kosegutten, bamsen min, Ruslebiffen, Snuskebusken, Knokkelhaugen, Mannen i mitt liv.... You name it. :o)

Gjest Uten kjælenavn
Skrevet

Kosegutten, bamsen min, Ruslebiffen, Snuskebusken, Knokkelhaugen, Mannen i mitt liv.... You name it. :o)

Ruslebiff?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...