Lillemus Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Ruslebiff? Jepp. Ruslebiffen. Min syntes det var så morsomt at han innimellom kaller seg det selv også. ) Han er glad i mat må vite! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Vennen var fint! Men kan det kanskje oppfattes som at jeg ikke ser på han som kjæreste? Vet nemlig ikke om vi er kjærester eller ikke... Jeg er ikke helt enig med Gemini, jeg synes vennen er et veldig koselig ord å kalle noen, og slenger du på "min" på slutten kan det ikke tolkes feil. Jeg har bestandig sagt vennen min til mine kjærester. 0 Siter
Gjest Mvh T. Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Baby,pus'n min, goingen min, kjærest'n min, gutt'n min, kjækkingen min. Og et til som ikke bør fås på trykk:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg er ikke helt enig med Gemini, jeg synes vennen er et veldig koselig ord å kalle noen, og slenger du på "min" på slutten kan det ikke tolkes feil. Jeg har bestandig sagt vennen min til mine kjærester. Jeg sier alltid "Hei, vennen!" når jeg ser det er kjæresten min som ringer på mobilen. ) Det er så koselig atte. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg sier alltid "Hei, vennen!" når jeg ser det er kjæresten min som ringer på mobilen. ) Det er så koselig atte. jepp et veldig koselig ord :-) 0 Siter
org Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Min kjære, mannen min, kjæresten min... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Sier enten navnet hans, eller pus. Hvis jeg skal være liksom-snillogsøt sier jeg "kjære", som oftest hvis jeg vil være spydig eller skal oppnå noe. 0 Siter
org Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Kosegutten, bamsen min, Ruslebiffen, Snuskebusken, Knokkelhaugen, Mannen i mitt liv.... You name it. ) Knokkelhaugen? 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Knokkelhaugen? *Ler* Jeg sier ikke det høyt da. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.