Gå til innhold

Jeg følger med på EN tv-serie...

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Og så glemte jeg den ut. Serier er altså best på dvd.. ;) *sukker*

Sopranos går heldigvis i reprise. :)

Skrevet

Sopranos er en fantastisk serie. Reprise søndag. ;o)

hare1365380455
Skrevet

Sopranos er en fantastisk serie. Reprise søndag. ;o)

Jeg må få med meg den! (Men synd den går så sent om kvelden.....)

:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg må få med meg den! (Men synd den går så sent om kvelden.....)

:)

Du får se den til søndag, men jeg er enig med deg i at Sopranos gjør seg best på dvd. Antar den kommer ut rundt juletider. Ser i hvert fall at den blir gitt ut i UK i slutten av neste måned.

Tror ikke vi er så mye tregere her på berget.

hare1365380455
Skrevet

Du får se den til søndag, men jeg er enig med deg i at Sopranos gjør seg best på dvd. Antar den kommer ut rundt juletider. Ser i hvert fall at den blir gitt ut i UK i slutten av neste måned.

Tror ikke vi er så mye tregere her på berget.

Nei, jeg tror ikke vi må vente så lenge på den.

Jeg så forresten Fargo i går, og den var bra! (Jeg prøver å få sett det jeg har hatt planer om å se men aldri har fått tid til.....) :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg tror ikke vi må vente så lenge på den.

Jeg så forresten Fargo i går, og den var bra! (Jeg prøver å få sett det jeg har hatt planer om å se men aldri har fått tid til.....) :)

Fargo er konge! :)

hare1365380455
Skrevet

Fargo er konge! :)

Jeg forstår ikke at jeg ikke har sett den før... Jeg har jo hatt den i mange år! Så ble det bare en av de filmene jeg ikke fikk somlet meg til å se.... Men jeg kommer nok til å se den igjen! Kule karakterer. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...