Gå til innhold

TIl DEG

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

For det første er du ikke stygg.

For det andre er du ikke umoralsk, uansett hva enkelte sinnssyke imaner påstår. Men disse burde fått gapestokkbehandling.

Hvordan du oppfører deg vet jeg ikke stort om, men hvis jeg var deg ville jeg vurdert å roe ned alkoholkonsumet. Det er ikke spesielt lurt å drikke store mengder alkohol når du sliter med selvtilliten slik du ser ut til å gjøre.

Uansett: Ingenting av det som har skjedd deg er din skyld, og på gode dager er jeg helt sikker på at du er klar over det du også.

Men kutt ned på alkoholen.

Gjest Var det livet som kom og gikk?
Skrevet

For det andre er du ikke umoralsk, uansett hva enkelte sinnssyke imaner påstår. Men disse burde fått gapestokkbehandling.

Hvordan du oppfører deg vet jeg ikke stort om, men hvis jeg var deg ville jeg vurdert å roe ned alkoholkonsumet. Det er ikke spesielt lurt å drikke store mengder alkohol når du sliter med selvtilliten slik du ser ut til å gjøre.

Uansett: Ingenting av det som har skjedd deg er din skyld, og på gode dager er jeg helt sikker på at du er klar over det du også.

Må bare si at nå har jeg fulgt deg i noen år, og det er på tide å si følgende: Du har modnet! :-)) Og det gjør godt å lese flere av dine innlegg. Du er blitt mer menneskelig faktisk :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Må bare si at nå har jeg fulgt deg i noen år, og det er på tide å si følgende: Du har modnet! :-)) Og det gjør godt å lese flere av dine innlegg. Du er blitt mer menneskelig faktisk :-)

Jeg tror ikke jeg har blitt så mye mer moden, men jeg er oftere edru nå.

Skrevet

Så snill du er med, Violsa, hun trenger all den hjelp hun kan få...

Hun sliter virkelig for tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...