Gå til innhold

Verre pms med alderen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri merket noe særlig til pms, men i det siste ( det siste året kanskje?) har jeg merket at jeg kan bli mer nærtagende og sårbar de siste dagene før mensen, i alle fall noen ganger.

Jeg er på full fart mot førti (nåja, halvannet år igjen), er dette noe som kan bli verre med alderen?

Skrevet

Ja, jeg er blitt mer følsom med alderen generelt, og definitivt før mensen spesielt.

Jeg er ille dagen før mens, nesten så jeg ikke hæler å være i samme hus som meg selv... :-)

Skrevet

Jeg har bare ett svar og det er JA. Det begrunner jeg ut i fra egen erfaring, vet ikke om det er vanlig.

Skrevet

Ja, det blir verre og verre og så slår det ut i full blomst når du kommer i overgangsalderen, da er du slik hele tida :o(

Hvordan det blir etterpå, kan jeg ikke svare på :o)

Skrevet

Ja, det blir verre og verre og så slår det ut i full blomst når du kommer i overgangsalderen, da er du slik hele tida :o(

Hvordan det blir etterpå, kan jeg ikke svare på :o)

Å fydda. *Grue seg*

Men kjæresten min påstår han ikke merket noe i morrest så da var jeg vel ikke så drittsur som jeg følte meg alikevel... :o)

Skrevet

Å fydda. *Grue seg*

Men kjæresten min påstår han ikke merket noe i morrest så da var jeg vel ikke så drittsur som jeg følte meg alikevel... :o)

Det som er bra er at det hjelper med hormoner så hvis du blir skikkelig plaget, så finnes det en løsning :o)

Skrevet

Det som er bra er at det hjelper med hormoner så hvis du blir skikkelig plaget, så finnes det en løsning :o)

Jeg er klar over det - heldigvis! Det går sikkert mange kvinner rundt og tror at det ikke er noe å gjøre med og derfor ikke oppsøker lege.

Skrevet

Jeg er klar over det - heldigvis! Det går sikkert mange kvinner rundt og tror at det ikke er noe å gjøre med og derfor ikke oppsøker lege.

Det er også mange som synes det er så flott at de klarer seg uten, men jeg tror ikke helt de skjønner hva de utsetter omgivelsene for ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...