Gjest Leileilei! Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg blir bombadert med bilder av tissen til Conradi, der han står og tar bilder av seg selv med tissen slengende ut av buksesmekken. Og dama hans (som jeg forøvrig ikke synes er noe pen, iallefall ikke i ansiktet...). Hvem er det som masseutsender disse mailene? 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Har ikke fått noen jeg. Ikke til jobbmailen og yaho-mailen i alle fall. Kanskje til online-mailen? Men den har jeg ikke sjekket på flere dager og har ikke anledning ennå heller. Har sett ett av bildene via en lenke her inne og det holdt i grunnen lenge. Er ikke så veldig interessert i å se snoppen til Kålrabi akkurat. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 "Hvem er det som masseutsender disse mailene?" Tips: det står i avsenderfeltet. Sannsynligvis noen venner av deg. 0 Siter
org Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 En grunn til å ikke ta _så_ private bilder med mobilen, iallefall! 0 Siter
Gjest har du link? Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Har ikke fått noen jeg. Ikke til jobbmailen og yaho-mailen i alle fall. Kanskje til online-mailen? Men den har jeg ikke sjekket på flere dager og har ikke anledning ennå heller. Har sett ett av bildene via en lenke her inne og det holdt i grunnen lenge. Er ikke så veldig interessert i å se snoppen til Kålrabi akkurat. u/t 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 "Hvem er det som masseutsender disse mailene?" Tips: det står i avsenderfeltet. Sannsynligvis noen venner av deg. Hehe, du sier noe. Slik var det jeg fikk den også. 0 Siter
Gjest dame ...77123 Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Har sett bilde av Kåre Conradi med tissen hengende ut.. Men hvordan var bildet av dama hans? 0 Siter
soleil Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Fant bildene på et forum etter tips fra et annet forum. Hehe Bildet av han var ikke så mye å skryte av. Han står med slapp p.. ut av buksa. Ikke interessant i det hele tatt. Bilder av henne var mens hun dusjet. Pen, velformet dame. 0 Siter
Gjest har du link? Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Fant bildene på et forum etter tips fra et annet forum. Hehe Bildet av han var ikke så mye å skryte av. Han står med slapp p.. ut av buksa. Ikke interessant i det hele tatt. Bilder av henne var mens hun dusjet. Pen, velformet dame. Hvilke forum da? 0 Siter
Zombiebob Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Har sett bilde av Kåre Conradi med tissen hengende ut.. Men hvordan var bildet av dama hans? Ganske fine bilder, egentlig. Skal du først vise bilder av deg selv til dine barnebarn om 50 år, så er ikke disse det verste du kunne dratt fram. Hun så ut som om hun kom rett fra frisøren - ja, _den_ frisøren. 0 Siter
soleil Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hvilke forum da? www.nakenprat.com Blant masse bilder av norske menn og kvinners kjønnsorganer. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Og hvorfor har ikke jeg fått en eneste??? )) 0 Siter
Gjest har du link? Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 www.nakenprat.com Blant masse bilder av norske menn og kvinners kjønnsorganer. Jeg gidder ikke lete og registrere meg, men takk. 0 Siter
soleil Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg gidder ikke lete og registrere meg, men takk. Det er fort gjort å registrere seg og det er link på forsiden der. 0 Siter
Gjest sprekkferdig av nysgjerrighet.. Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Kan du sende dem til meg? Please...så er du kjempe snill!! [email protected] 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 u/t Det var i en av de første trådene her på Åpent om temaet, husker ikke hvilken. 0 Siter
Gjest Leileilei! Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Fant bildene på et forum etter tips fra et annet forum. Hehe Bildet av han var ikke så mye å skryte av. Han står med slapp p.. ut av buksa. Ikke interessant i det hele tatt. Bilder av henne var mens hun dusjet. Pen, velformet dame. Og barbert mus! ;p Hun har et greslig ansikt, og er altfor lang sier gubbingsen her. Men kroppen er ok ellers. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Nå ble jeg virkelig glad å bo utenfor det lille landet i nord;) Hva er det som foregår egentlig? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.