Gå til innhold

Conradi på alle mail!

Anbefalte innlegg

Gjest Leileilei!
Skrevet

Jeg blir bombadert med bilder av tissen til Conradi, der han står og tar bilder av seg selv med tissen slengende ut av buksesmekken.

Og dama hans (som jeg forøvrig ikke synes er noe pen, iallefall ikke i ansiktet...).

Hvem er det som masseutsender disse mailene?

Skrevet

Har ikke fått noen jeg. Ikke til jobbmailen og yaho-mailen i alle fall. Kanskje til online-mailen? Men den har jeg ikke sjekket på flere dager og har ikke anledning ennå heller.

Har sett ett av bildene via en lenke her inne og det holdt i grunnen lenge. Er ikke så veldig interessert i å se snoppen til Kålrabi akkurat.

Skrevet

"Hvem er det som masseutsender disse mailene?"

Tips: det står i avsenderfeltet. Sannsynligvis noen venner av deg.

Skrevet

En grunn til å ikke ta _så_ private bilder med mobilen, iallefall!

Gjest har du link?
Skrevet

Har ikke fått noen jeg. Ikke til jobbmailen og yaho-mailen i alle fall. Kanskje til online-mailen? Men den har jeg ikke sjekket på flere dager og har ikke anledning ennå heller.

Har sett ett av bildene via en lenke her inne og det holdt i grunnen lenge. Er ikke så veldig interessert i å se snoppen til Kålrabi akkurat.

u/t

Gjest Elextra
Skrevet

"Hvem er det som masseutsender disse mailene?"

Tips: det står i avsenderfeltet. Sannsynligvis noen venner av deg.

Hehe, du sier noe. Slik var det jeg fikk den også.

Gjest dame ...77123
Skrevet

Har sett bilde av Kåre Conradi med tissen hengende ut.. Men hvordan var bildet av dama hans?

Skrevet

Fant bildene på et forum etter tips fra et annet forum. Hehe :P

Bildet av han var ikke så mye å skryte av. Han står med slapp p.. ut av buksa. Ikke interessant i det hele tatt.

Bilder av henne var mens hun dusjet. Pen, velformet dame.

Gjest har du link?
Skrevet

Bildet av han var ikke så mye å skryte av. Han står med slapp p.. ut av buksa. Ikke interessant i det hele tatt.

Hvilke forum da?

Skrevet

Har sett bilde av Kåre Conradi med tissen hengende ut.. Men hvordan var bildet av dama hans?

Ganske fine bilder, egentlig.

Skal du først vise bilder av deg selv til dine barnebarn om 50 år, så er ikke disse det verste du kunne dratt fram.

Hun så ut som om hun kom rett fra frisøren - ja, _den_ frisøren.

Skrevet

Hvilke forum da?

www.nakenprat.com

Blant masse bilder av norske menn og kvinners kjønnsorganer.

Gjest har du link?
Skrevet

www.nakenprat.com

Blant masse bilder av norske menn og kvinners kjønnsorganer.

Jeg gidder ikke lete og registrere meg, men takk.

Skrevet

Jeg gidder ikke lete og registrere meg, men takk.

Det er fort gjort å registrere seg og det er link på forsiden der.

Skrevet

u/t

Det var i en av de første trådene her på Åpent om temaet, husker ikke hvilken.

Gjest Leileilei!
Skrevet

Og barbert mus! ;p

Hun har et greslig ansikt, og er altfor lang sier gubbingsen her. Men kroppen er ok ellers.

amerikafareren
Skrevet

Nå ble jeg virkelig glad å bo utenfor det lille landet i nord;) Hva er det som foregår egentlig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...