Gå til innhold

oj oj oj, jeg sitter så rart_ ang skinnstoler

Anbefalte innlegg

Gjest au au på låret
Skrevet

http://www.bohus.no/default.asp?page=531&product=176&p176_v=1

Kjøpte noen stoler, uprøvd, på finn.no. De er veldig fine, og ligner litt på de i lenken, men ikke helt like.

Problemet er at det virker ikke som om det er noe motstand i puta man sitter på, så man synker ned slik at treramma kjennes hardt på låret. I tillegg blir man da for lav for bordet, så jeg føler meg som et lite barn.

(Bordet kjøpte vi samme sted)

Om jeg legger en løs pute oppå løser problemene seg, for det er ikke så mye som skal til.

Det er et sånt stoff med borrelås under, som man kan fjerne, og bak der igjen er det et slags nett med brede strikker, og noe slags foring bak der igjen, som er den supertynne puta vi sitter på, men som ikke yter nok motstand.

Vurderer å stappe litt skumgummi oppi der, men hvor får man kjøpt det i løsvekt???

Noen som forresten har sånne stoler, og som har løst problemet på noe vis???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...