Gå til innhold

chihuahua

Gjest Lady in red silk

Anbefalte innlegg

Gjest Lady in red silk
Skrevet

Jeg har tenkt å skaffe meg en chihuahua. Noen som vet hva de koster?

Gjest fysjamei
Skrevet

Hva skal du med en sånn rotte. De er dyre, hvis du kjøpern lovlig må du gi femten tusen. Men det er det vært for ellers kan du få en som er syk.

Skrevet

Hva skal du med en sånn rotte. De er dyre, hvis du kjøpern lovlig må du gi femten tusen. Men det er det vært for ellers kan du få en som er syk.

Det er mote, vettu.

hare1365380455
Skrevet

Det er mote, vettu.

Hun må bare huske på å få den i rett farge...;)

Skrevet

Hun må bare huske på å få den i rett farge...;)

Hva kommer de i nå om dagen da? Er det de i Louis Vutton veske som kommer i babyrosa, og de pastellgrønne som har medfølgende sminkesett?

hare1365380455
Skrevet

Hva kommer de i nå om dagen da? Er det de i Louis Vutton veske som kommer i babyrosa, og de pastellgrønne som har medfølgende sminkesett?

Jeg tenkte på fargen på hunden... :)

Skrevet

Nå er jeg superteit, men det skrives Louis VuItton ;)

Skrevet

Snakk om å få lite for pengene... :-)

*ler*

Bitte lite også, men de er jo skjønne da!

Gjest ChiengMai
Skrevet

*ler*

Bitte lite også, men de er jo skjønne da!

Nåja, så veldig skjønne er de nå ikke. Utstående øyne og på størrelse med en velfødd rotte. -D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...