Gjest Princess Peach Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Thanks. Det var stas. Synes ikke den der er så jævla imponerende. Litt vel tynn vil jeg si. Men han har i hvert fall valgt et kvinnfolk med normalt shavevett. Det skal han ha! Ja, hun var ganske snasen. 0 Siter
Gjest også nysgjerrig Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 De ligger på etternavnetternavn på blogspot. De er helt uskyldige, med unntak av det pinlige der han står fullt påkledd men med snoppen på utsida. Skjønner at dama hans syntes dette har vært flaut, men når de først er ute, så kunne de nesten vært vist (sladdet, evt) så folk kunne se selv at dette virkelig ikke er noe å sette som førstesidesak på begge de to største løssalgsavisene. Jo mer det hypes, jo verre blir det jo for dem det gjelder. En fjær og fem høns og alt det der... Finner ikke den bloggen. Kan du være så snill å guide litt "bedre" Takk 0 Siter
flisa Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Nå har jeg sendt, måtte bare... gjøre noe først. jeg vil ha jeg også - har bare snoppebildet [email protected] 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 jeg vil ha jeg også - har bare snoppebildet [email protected] Du har mail! 0 Siter
amber sun Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Takker. Kan du sende det andre til meg og? Jeg har jo fått det første, men mangler det andre. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.