Gå til innhold

Noen med min e-postadresse ...

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Thanks. Det var stas.

Synes ikke den der er så jævla imponerende. Litt vel tynn vil jeg si.

Men han har i hvert fall valgt et kvinnfolk med normalt shavevett. Det skal han ha! :)

Ja, hun var ganske snasen. :)

Gjest også nysgjerrig
Skrevet

De ligger på etternavnetternavn på blogspot. De er helt uskyldige, med unntak av det pinlige der han står fullt påkledd men med snoppen på utsida. Skjønner at dama hans syntes dette har vært flaut, men når de først er ute, så kunne de nesten vært vist (sladdet, evt) så folk kunne se selv at dette virkelig ikke er noe å sette som førstesidesak på begge de to største løssalgsavisene. Jo mer det hypes, jo verre blir det jo for dem det gjelder. En fjær og fem høns og alt det der...

Finner ikke den bloggen.

Kan du være så snill å guide litt "bedre"

Takk ;)

Skrevet

Takker. :)

Kan du sende det andre til meg og? Jeg har jo fått det første, men mangler det andre.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...