Gå til innhold

Destilert vann

Gjest takk for svar 123

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, vannet på flaske er i hvert fall ikke fullt av gjørme slik som vannet i springen.

Jeg grøsser når jeg tenker på den gjørmeguffa som kom ut da springen min tettet seg.

Jeg har prøvd rensemugge fra helsekosten men filteret der også tetter seg med en gang så mugga er ubrukelig.

Hvor gal er jeg?

Drikker vann frå springen og har aldri merket noe!

Tror røykingen vår er verre!

Skrevet

noen vil ha det til å tro at vann på flaske er best!

Det er ikke sant!

Vann selges fordi folk tror det er sunnere...

Samme folk driter i å slutte å røyke, spise fet mat etc.

Alt vi oppnår er mennesker som tjener rågodt på vår vannskrekk, som overhodet ikke er skikkelig begrunnet:

Er enig i at folk tror det er sunnere med flaskevann. Det kan nok i enkelte tilfeller være det også (vil for eksempel tro at drikkevannet i Oslo er mer forurenset enn vannet i Imsdalen, grunnet nærhet til forurensende kilder som fabrikker og vesentlig flere biler i byen, men oslovannet er jo renset grundig med klor mm). Jeg drikker en del flaskevann fordi det er tilgjengelig i butikken. Vesentlig bedre å tømme i seg vann enn brus (og sukkerfritt er garantert tilsatt veldig mye vi ikke vet konsekvensene av i dag). Og vi i Norge har nok penger til å betale så mye for flaskevann. Selv om det er idioti.

Må ta med en liten anekdote;

En eldre herremann i en by ”midt i Norge” handlet hver uke inn et visst antall flasker Imsdal på en fast dag i uken – for å vaske bilen! Mente at det ikke var bra nok med ”vanlig vann”. Aner ikke om han lever fortsatt. ER en del år siden jeg så ham. Jobbet selv i Rignes (som har imsdal) den gangen.

Mvh

Skrevet

Pekka spurte meg på tråden *sjokoladens dag* i kveld. Nei, jeg er ikke spesielt intr. i sommerfugler, men ville ha et originalt nick.

:o)

aha... Jeg leste bare de to første svarene i det innlegget... Og har så vidt jeg husker ikke spist sjokolade idag... Noe jeg gjør hver dag! men nå hadde jeg det ikke i huset, og kjøpte nok "søppel" på butikken.

Hatt det nicket lenge her på dol?

Mvh

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

aha... Jeg leste bare de to første svarene i det innlegget... Og har så vidt jeg husker ikke spist sjokolade idag... Noe jeg gjør hver dag! men nå hadde jeg det ikke i huset, og kjøpte nok "søppel" på butikken.

Hatt det nicket lenge her på dol?

Mvh

Siden i går.

Skrevet

Siden i går.

Velkommen! Mulig du har vært her lenge da, med annet nick. Men velkommen skal du være!

Mvh

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Velkommen! Mulig du har vært her lenge da, med annet nick. Men velkommen skal du være!

Mvh

Tusen takk!

mvh

Skrevet

Hvor gal er jeg?

Drikker vann frå springen og har aldri merket noe!

Tror røykingen vår er verre!

Hehe, jeg får diare av det slammet ellers så hadde jeg nok drukket det jeg også :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...