Gå til innhold

sjokoladens dag i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du kjapper deg så får du feiret ;)

Jeg har spist melkesjokolade mmm. Har dere hatt noe?

8.3 kg sjokolade pr innbygger i året..HER i norge!? huffda.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Ja, jeg har også spist sjokolade! Sunt er det også, og _godt_!

:oD

Skrevet

Ja, jeg har også spist sjokolade! Sunt er det også, og _godt_!

:oD

Javisst er det godt :)

Men du, kan du fortelle om nicket ditt? Litt spesielt og originalt synes jeg. Er du forsker eller ? ;)

Skrevet

Hvor mye veier en kvikk lunsj, tro? Gang det med 300 så har du mitt årlige forbruk. Eller kanskje 400...

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Javisst er det godt :)

Men du, kan du fortelle om nicket ditt? Litt spesielt og originalt synes jeg. Er du forsker eller ? ;)

Hi, hi

Det er bare en sommerfuglart, men hyggelig at du spurte.

Takk!

:o)

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Hvor mye veier en kvikk lunsj, tro? Gang det med 300 så har du mitt årlige forbruk. Eller kanskje 400...

En kvikk lunsj?

Hva med en treg lunsj?

Orddelingspolitiet...

Skrevet

En kvikk lunsj?

Hva med en treg lunsj?

Orddelingspolitiet...

Jeg kan da ikke skrive kvikklunsj når sjokoladen heter kvikk lunsj?

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Jeg ville skrevet det i et ord, men du har nok rett, det står i to ord på pakken.

Jeg _er_ ikke noe orddelingspoliti, da.

;o)

Skrevet

Stemmer at det ikke står i ett på sjokoladen ja. Kvikk oppe Lunsj under.

Skrevet

Jeg ville skrevet det i et ord, men du har nok rett, det står i to ord på pakken.

;o)

Puh, trodde jeg satt i avhør jeg nå, altså! ;)

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Puh, trodde jeg satt i avhør jeg nå, altså! ;)

I såfall måtte jeg ha inndratt dine sjokolader med orddelingsfeil på

;o)

Skrevet

I såfall måtte jeg ha inndratt dine sjokolader med orddelingsfeil på

;o)

Her er nok bare sjokoladepapiret igjen, gitt. *knegg*

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Her er nok bare sjokoladepapiret igjen, gitt. *knegg*

Heldig for deg, da!

;o)

Skrevet

Uff ikke mer? Innser nå at jeg kanskje spiser 4 ganger så mye sjokolade som gjennomsnittet. Uffda.

Gjest liten løve
Skrevet

Det blir da 169 gram i uken. Mye! 22 gram om dagen..

Skrevet

;o)

Opprinneleg *er* det nok tenkt som det motsatte av "treig lunsj" - sånn som "denne sjokoladen er så sunn at du kan ete den i staden for eit ordentleg lunsjmåltid, og om du har dårleg tid så er den enda betre fordi du tar den i eit par kvikke bitar", trur du ikkje? Det at det er lettare og kvikkare å seie "kvikklunsj" er jo så sin sak :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg spiste en sjokolade som veide 58 gram i går. Det pleier jeg å gjøre hver lørdag, men det er den eneste sjokoladen jeg spiser i løpet av uka da. Men det er nå. Tidligere spiste jeg MYE mer sjokolade. Mer på lørdagen, og gjerne en sjokolade et par dager til i uka.

Skrevet

;o)

Du ville skrevet det i 'ett' ord, mener du vel?

;-)

Skrevet

Norsk sjokolade er best i verden, det kommer visst av det kalde klimaet. Hvis du tar med norsk sjokolade til varme strøk, så smelter den og blir ødelagt. Derfor må de lage sjokolade på en annen måte i varme strøk, som gjør at den ikke smaker så godt. Sies det.

Skrevet

Norsk sjokolade er best i verden, det kommer visst av det kalde klimaet. Hvis du tar med norsk sjokolade til varme strøk, så smelter den og blir ødelagt. Derfor må de lage sjokolade på en annen måte i varme strøk, som gjør at den ikke smaker så godt. Sies det.

Engelsk sjokolade smaker parfyme.

*urk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...