Gå til innhold

Hvorfor er alle så opptatt av Kåre Conradi og snoppen hans?

Anbefalte innlegg

Gjest Kikker mentaliteten er på topp!
Skrevet

Skjønner det ikke helt.

En kjendis med en snopp utafor buksa og halve dol går av skaftet for å se det!

Skrevet

ikke jeg!

Jeg forstår heller ikke iveren. Mulig noen føler de må se de for å ikke være en outsider på jobb til mandag? ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Til mitt forsvar må jeg si at jeg trodde det var seriøse porrbilder det var snakk om.

Snoppen hans var strengt tatt ikke spesielt interessant, og jeg kan ærlig talt ikke forstå alt oppstyret. Media tar jo helt av. Skulle tro det var en gangbangfilm med kongen, dronningen og halve hoffet som var på avveie.

Skrevet

Til mitt forsvar må jeg si at jeg trodde det var seriøse porrbilder det var snakk om.

Snoppen hans var strengt tatt ikke spesielt interessant, og jeg kan ærlig talt ikke forstå alt oppstyret. Media tar jo helt av. Skulle tro det var en gangbangfilm med kongen, dronningen og halve hoffet som var på avveie.

Maile meg? ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1162074246' post='3362489]

Maile meg? ;)

Off kårs. :)

Skrevet

Hva syntes du om penisen hans?

Er den gjennomsnittet?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva syntes du om penisen hans?

Er den gjennomsnittet?

Det må du nesten spørre damene om. De har mer peniserfaring enn meg.

Men jeg synes det er ganske snodig å ta penisbilde med semihard penis.

Skulle han først sjekke størrelsen burde han jo gitt jernet.

Skrevet

Det er vel egentlig ikke noen som er så interessert i en slapp en. Hverken kvinner eller menn. Settingen er mer interessant enn selve kjødet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er vel egentlig ikke noen som er så interessert i en slapp en. Hverken kvinner eller menn. Settingen er mer interessant enn selve kjødet.

Han skulle nok bare sjekke hvordan den tok seg ut, og var - dessverre for ham - urutinert nok til å glemme bildet. :)

Skrevet

Han har jo _den_ snoppen da! (Neida :-)

Hva mener du med DEN snoppen? er det noe snodig med den?

Skrevet

Når du en dag mottar den kongelige gangbangfilmen, send den gjerne til meg, da jeg er meget interessert i publiseringen :-)

Skrevet

Hva mener du med DEN snoppen? er det noe snodig med den?

Den er _diger_! Minst en halv meter. Vi snakker brannmannslange og full utrustning her. Glem ikke svømmebrillene på det ene bildet.

Skrevet

Den er _diger_! Minst en halv meter. Vi snakker brannmannslange og full utrustning her. Glem ikke svømmebrillene på det ene bildet.

Jeg har sett bildet.

Derfor jeg spør hva du syntes var snodig med den.

Skrevet

Jeg refererer igjen til svømmebrillebildet.

Skrevet

Jeg har sett bildet.

Derfor jeg spør hva du syntes var snodig med den.

Må du ha det inn med teskje eller? Er bare å gape..

Det er ingenting som er noe særlig snodig med snoppen til Kåre Conradi. Helt ærlig så så jeg ikke særlig lenge på den. Det er mye morsommere å more seg med grimasene han har på bildene, og igjen - svømmebrillene.

Skrevet

Det må du nesten spørre damene om. De har mer peniserfaring enn meg.

Men jeg synes det er ganske snodig å ta penisbilde med semihard penis.

Skulle han først sjekke størrelsen burde han jo gitt jernet.

Sorry, jeg får ikke det svømmebrillebildet ut av hodet :-)

Skrevet

Han skulle nok bare sjekke hvordan den tok seg ut, og var - dessverre for ham - urutinert nok til å glemme bildet. :)

Jeg kan ikke noe for det, men jeg begynner å like deg. En dag dukker vi opp i samme dress et sted.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...