Gå til innhold

popppins på byen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jah, da var nok en bykveld forbiigått. Jeg har prestert å komme meg hjem i øs pøs regnegevær uten jakke eller bankkort.. er kliss våt..

det jeg derimot har klart å få med meg hjem er en lekepistol og noe som likner en pisk..aner ikke hvor dette kommer fra..

Håret som en gang varv helt rett kl 20:00 har tatt over hele hodet mitt og gjort meg til et troll.

Jeg glemte å gå innom BK (burger king for de av dere som ikke er helt drevne) og kom hjem uten nattmat

.. katastofre.

Men..... mat må jeg ha så nå er jeg godt i gang med å lage meg indisk,, steker kjlling, koker littt ris og har i sånn indian korma saus.. tror det kan bli godt.. ikke helt bk men ikke langt ifra.. jeg gler meg*

og pepsi max er digg

Skrevet

Må du ikke brenne ned huset!

Neida! Jeg fang til og med naan brød.. så steker litt av det og.. blir jo bare den retten dette!

Skrevet

Ha ha.. Jeg har lyst å feste sammen med deg!

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1162087721' post='3362675]

Ha ha.. Jeg har lyst å feste sammen med deg!

Nu er maten min klar.. hurra!

Klarte ås klart å legge en pose på en illvarm plate.. ser ikke bra ut.. lukter litt merkelig.. men har sikkert ordnet seg til imrg. du kan komme å fest ,m meg :)

Gjest Hyllebæra
Skrevet

Rettejernene burde virkelig ha en "hold håret rett gjennom fylla" funksjon *hrmf*

Skrevet

Rettejernene burde virkelig ha en "hold håret rett gjennom fylla" funksjon *hrmf*

ja ikkesant!!!! jeg var liksom sååååååå fin da jeg dro hjemmfra og nå er jeg en krølltopp.. not the loolk i was going for..

Skrevet

Du er morsom, poppins! Men jeg synes synd på deg nå når du er uten bankkort (og jakke). Håper noen du kjenner har tatt vare på dem.

Pistolen og pisken foreslår jeg bare at du legger stille bort.

Og så håper jeg at formen er så nogenlunde når du leser dette. :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Åh, for en hææærlig morgen :-))

Noe sier meg at det ikke lenger er morgen når Poppins står opp ;-)

Skrevet

Høres ut som en heftig og artig bytur. Håper du får igjen lommeboka og bankkortet iallefall.

Skrevet

Nok en festlig aften c",)

Må være morsomt å henge med deg, spesielt i full tilstand.

Skrevet

Nu er maten min klar.. hurra!

Klarte ås klart å legge en pose på en illvarm plate.. ser ikke bra ut.. lukter litt merkelig.. men har sikkert ordnet seg til imrg. du kan komme å fest ,m meg :)

He he.. Det har jeg og klart noen ganger ;)

Jeg kommer gjerne på fest til deg :)

Skrevet

Noe sier meg at det ikke lenger er morgen når Poppins står opp ;-)

Spørs om du har rett i det, ja ;-)

Skrevet

lurer fælt på om kjlling er sånn geitekilling eller var det kylling du mente :)

håper du ikke får en altfor vond dag i dag og husk at vi flyttet klokka i natt.

Skrevet

Nå fikk jeg ikke mindre fylleangst akkurat..

Men det er jammen godt jeg har skrevet dette innlegget for det minnet meg på at jeg hverken har jakke eller bankkort *litt smånervøs nå*

Men jeg er ganske sikker på at bankkortet ligger i baren på utestedet jeg var på.. *gruer meg til å betale oppgjøret*

Ellers ser det ikke ut på kjøkkenet mitt,.. utrolig at det går ann å grise så mye.. skulle tro det var en 3 åring som hadde vært på vift der.

......og jeg har vondt i hodet *knasker paracet*

Skrevet

Nå fikk jeg ikke mindre fylleangst akkurat..

Men det er jammen godt jeg har skrevet dette innlegget for det minnet meg på at jeg hverken har jakke eller bankkort *litt smånervøs nå*

Men jeg er ganske sikker på at bankkortet ligger i baren på utestedet jeg var på.. *gruer meg til å betale oppgjøret*

Ellers ser det ikke ut på kjøkkenet mitt,.. utrolig at det går ann å grise så mye.. skulle tro det var en 3 åring som hadde vært på vift der.

......og jeg har vondt i hodet *knasker paracet*

Nå er du oppe, ja. God morgen/ettermiddag! (Har du huska å stille klokka en time, forresten?)

Det er nok ikke tvil om at du hadde det gøy i går, og det var fornøyelig å lese det du skrev i natt. Det som ikke er fornøyelig, er selvsagt det at du savner jakka og bankkortet ditt. Du får ringe utestedet og spørre med en gang, slik at du slipper å uroe deg unødig for lenge. Håper kortet ligger der slik som du tror - og det tror jeg også. :-) Jakka er der sikker også.

Lykke til med ryddinga på kjøkkenet - og jeg håper ikke det blir for vanskelig å fjerne sporene etter den plastposen du smelta på plata.

God bedring - jeg kjenner meg bare så veldig igjen ...

*sender en varm tanke*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...