Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Også jeg som trodde vi skulle bli spart for slike grusomheter enda maaange uker her i sør, kanskje ikke før på nyåret - eller i det hele tatt denne vinteren!

Nå ligger det et sånn halvsleipt lag over hele høstnaturen - litt hvitere på heitoppene - som gjør bilferden jeg straks skal ut på adskillig mer farefull.

For ikke å snakke om den sure, isende lufta ute - og når man i tillegg blir pisket av iskalde regndråper som for noen få øyeblikk siden var snø...

Nei, stem på en regjering som går for avskaffing av vinteren!

:-(

Skrevet

hehe, her i nord har vi hatt snø et par uker nå, synes det er flott så lenge den ligger, men værre når det blir slaps.

Krysser fingrene for at den blir leggende til midten av april, men blir det en vanlig vinter, så må vi vel igjennom en del regn også:(

Skrevet

Endelig ble vi kvitt myggen!

Det er alltid noe å glede seg over, alltid.

Skrevet

Endelig ble vi kvitt myggen!

Det er alltid noe å glede seg over, alltid.

Ja, som aktiv fluehater må jeg nå ta stilling til om jeg skal stemme på partiet som avskaffer vinteren eller partiet som gir et forbud mot insekt...

Skrevet

hehe, her i nord har vi hatt snø et par uker nå, synes det er flott så lenge den ligger, men værre når det blir slaps.

Krysser fingrene for at den blir leggende til midten av april, men blir det en vanlig vinter, så må vi vel igjennom en del regn også:(

"Krysser fingrene for at den blir leggende til midten av april"

Vel, jeg foretrekker enorme vannmasser, høststormer og flom heller enn snø...

*krysser fingrene for en våt og mild vinter*

Skrevet

"Krysser fingrene for at den blir leggende til midten av april"

Vel, jeg foretrekker enorme vannmasser, høststormer og flom heller enn snø...

*krysser fingrene for en våt og mild vinter*

Da er ikke du glad i aking og skigåing skjønner jeg:)

Klarer ikke å vente til jeg kan ta fram carving skiene mine igjen:)

Skrevet

Da er ikke du glad i aking og skigåing skjønner jeg:)

Klarer ikke å vente til jeg kan ta fram carving skiene mine igjen:)

"Da er ikke du glad i aking og skigåing skjønner jeg:)"

Joda, hvis jeg er på ferie på Geilo, så - eller Hovden. Men ikke her hjemme.

Snø er stress. Snø fører til vanskelige og kalde biler, dårlig føre på veien, snømåking og snøfeiing.

Snø er fint og se på, ungene synes jo det er litt moro - men jeg foretrekker fuktigheten fra luften i flytende form.

Skrevet

Med sin klimapolitikk (i praksis) så ser man jo at de faktisk går inn for å avvikle vinteren...

Skrevet

"Da er ikke du glad i aking og skigåing skjønner jeg:)"

Joda, hvis jeg er på ferie på Geilo, så - eller Hovden. Men ikke her hjemme.

Snø er stress. Snø fører til vanskelige og kalde biler, dårlig føre på veien, snømåking og snøfeiing.

Snø er fint og se på, ungene synes jo det er litt moro - men jeg foretrekker fuktigheten fra luften i flytende form.

vel, velkommen etter da:)

Skrevet

Jeg hørte det hadde sluddet litt, men det la seg altså på bakken? Gosj, best å legge på vinterdekkene.....

Skrevet

Jeg hørte det hadde sluddet litt, men det la seg altså på bakken? Gosj, best å legge på vinterdekkene.....

Ja, det la seg i morges - men nå kan vi bare se spor av det øverst i heiene rundt her.

*maser på mannen om å bytte til vinterdekk på bilene*

Skrevet

Ja, det la seg i morges - men nå kan vi bare se spor av det øverst i heiene rundt her.

*maser på mannen om å bytte til vinterdekk på bilene*

Bets å sko seg ja :)

Jeg synes den første snøen er så fin. Hele naturen blir liksom ren og ryddig :) Men skulle ønske at det ikke snødde på veiene!

Skrevet

Bets å sko seg ja :)

Jeg synes den første snøen er så fin. Hele naturen blir liksom ren og ryddig :) Men skulle ønske at det ikke snødde på veiene!

Det burde vært varmekabler i veiene synes jeg.

Og Mariekjeks, slik at all fuktigheten blir trukket ut av veien og rett inn i kjeksene med en gang.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...