jubalong70 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Skrevet 30. oktober 2006 Hva er mailadr din da? ;-) Kanskje denne: [email protected] for jeg er fremdeles nysgjerrig... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Har fått de på mail idag, av 7 forskjellige avsendere, 7 bilder, var bare 3 litt på kanten-bilder. 4. Svømmebrillebildet er mer enn på kanten. Det er direkte skummelt. 0 Siter
flowy Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Kanskje denne: [email protected] for jeg er fremdeles nysgjerrig... Sorry for at jeg er treig. Du har sikkert sett bildene nå. Men nå jeg har sendt deg mail, uansett. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Skrevet 31. oktober 2006 Sorry for at jeg er treig. Du har sikkert sett bildene nå. Men nå jeg har sendt deg mail, uansett. Takk skal du ha. Hadde ikke sett dem før Ja, ja er glad det ikke er bilder av meg... 0 Siter
flowy Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Takk skal du ha. Hadde ikke sett dem før Ja, ja er glad det ikke er bilder av meg... Hehe.. Ja, jeg for min del kommer til å ha problemer med å ta Kåre Conradi seriøst, etter å ha sett det bildet med ****** hengende ut av shortsen. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hehe.. Ja, jeg for min del kommer til å ha problemer med å ta Kåre Conradi seriøst, etter å ha sett det bildet med ****** hengende ut av shortsen. Shortsen? Han hadde langbukser på det bildet jeg så. Flere varianter av bildet i omløp? 0 Siter
soleil Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hehe.. Ja, jeg for min del kommer til å ha problemer med å ta Kåre Conradi seriøst, etter å ha sett det bildet med ****** hengende ut av shortsen. Den var lang og tynn! Hehhe.. Hadde den vært hard i det minste, så kunne det vært interessant å ha sett. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Den var lang og tynn! Hehhe.. Hadde den vært hard i det minste, så kunne det vært interessant å ha sett. Hvordan vet du at den _ikke_ var det? ;o) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 Hehe.. Ja, jeg for min del kommer til å ha problemer med å ta Kåre Conradi seriøst, etter å ha sett det bildet med ****** hengende ut av shortsen. Hva var liksom vitsen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.