Gå til innhold

De berømte bildene...

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har fått de på mail idag, av 7 forskjellige avsendere, 7 bilder, var bare 3 litt på kanten-bilder.

4.

Svømmebrillebildet er mer enn på kanten. Det er direkte skummelt.

Skrevet

Kanskje denne:

[email protected]

for jeg er fremdeles nysgjerrig...

Sorry for at jeg er treig. Du har sikkert sett bildene nå. Men nå jeg har sendt deg mail, uansett. :)

Skrevet

Sorry for at jeg er treig. Du har sikkert sett bildene nå. Men nå jeg har sendt deg mail, uansett. :)

Takk skal du ha. Hadde ikke sett dem før :)

Ja, ja er glad det ikke er bilder av meg...

Skrevet

Takk skal du ha. Hadde ikke sett dem før :)

Ja, ja er glad det ikke er bilder av meg...

Hehe.. Ja, jeg for min del kommer til å ha problemer med å ta Kåre Conradi seriøst, etter å ha sett det bildet med ****** hengende ut av shortsen.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Hehe.. Ja, jeg for min del kommer til å ha problemer med å ta Kåre Conradi seriøst, etter å ha sett det bildet med ****** hengende ut av shortsen.

Shortsen? Han hadde langbukser på det bildet jeg så.

Flere varianter av bildet i omløp?

Skrevet

Den var lang og tynn! Hehhe..

Hadde den vært hard i det minste, så kunne det vært interessant å ha sett.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Den var lang og tynn! Hehhe..

Hadde den vært hard i det minste, så kunne det vært interessant å ha sett.

Hvordan vet du at den _ikke_ var det?

;o)

Skrevet

Hva var liksom vitsen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...