Gå til innhold

Dette er så trist!

Gjest Skjønner det bare ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mennesker kan være så totalt blottet for medfølelse at det er sjokkerende.

Ren ondskap, kaller jeg det.

Skrevet

Man kan ikke kalle det dritt om Kåre COnradi og dama hans - det en sitter igjen med er følelsen av at de to er heldige, vakre mennesker med humor. Det gjorde dem faktisk mer "menneskelige" og de har ikke tapt NOE på dette - heller tvertimot. De bildene der er ingenting å skamme seg over.

Har aldri kalt noe omkring Conradisaken for dritt. Og, hvem er det som kan sitte igjen med følelsen av at Conradi og dama har humor (i denne saken) når de har truet med saksmål?

Skrevet

Du kan da ikke sammeligne showfolks trang til å vise seg frem med sårbare ungdommer - er du rusk?

Å sammenlikne er ikke å sette likhetstegn.

Skrevet

Jo, man må tåle mer offentlig oppmerksomhet når man er en selvvalgt offentlig person. Så enkelt er det, desverre. Og dritt er også, desverre, en del av den oppmerksomheten man får.

"......................................."

Jeg registrerer at du mener det, og jeg er høyst uenig.

Skrevet

Hvis du fikk se nærmere på det, så er det alltid en leder eller eller to. Lederne burde fanges opp og få behandling tidlig. I skolen er det en fin anledning til å fange opp forstyrrede individer. Lærere vet som regel hvem det er, hvis ikke vedkommende er alt for utspekulert. Men modige lærere er det langt mellom.

Skrevet

Jeg registrerer at du mener det, og jeg er høyst uenig.

Se på det på denne måten: Det en person mottar i løpet av livet, i forskjellige settinger og situasjoner, er en blanding av positive og negative ting. Ikke sant? En kjendis er en offentlig person, og veldig mye av feedbacken vedkommende får kommer gjennom media. Det er urealistisk å tro at man da skulle kunne filtrere ut det negative, og bare vise det positive..

Om det er "riktig", er en annen sak. Men verden i seg selv er vel særdeles lite "korrekt".

"......................................."

Skrevet

Har aldri kalt noe omkring Conradisaken for dritt. Og, hvem er det som kan sitte igjen med følelsen av at Conradi og dama har humor (i denne saken) når de har truet med saksmål?

Motivene har humor.

sammfunnskritiker
Skrevet

Noen barn og ungdom kan være slik, fordi voksne tillater det.

Holdninger og verdier skapes i hjemmet.

Kollektiv mobbing er også et snålt fenomen. Ofte ser en på dødsfall/blind vold, at hendelsen har en gjeng med "handlingslammet" tilskuere som bare står og ser på. Begripelig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...