Gå til innhold

Hva er galt med kneet mitt?

Anbefalte innlegg

Gjest villibakk
Skrevet

Har ikke slått meg. Mulig jeg fikk en blåflekk da jeg vaska? Men har hatt vondt i kneet et par dager nå. Det har bare blitt vondere og vondere og nå klarer jeg ikke lenger gå på det beinet. Det gjør kjempevondt. Bankende følelse når beinet er i ro. Aldri vært bort i noe sånn før. Hva kan det være?nesten så det sprer seg one hovent nedover mot ankel og lår også...

Skrevet

Det høres ut som det kanskje er en betennelse? Uansett så kan en tlf til lege-legevakt, gi deg en pekepinn på hva du må gjøre. God bedring!

Jeg ville ringt, det kan sikkert gjøres noe med kneet ditt.

Skrevet

prøv å beveg kneet forsiktig. er det da en "potetmelsfølelse", "knitrende" følelse i kneet? da er det betennelse. uansett burde du dra til lege.

Skrevet

Det høres virkelig ut som en betennelse. Da bør du få betennelsesdempende og ikke tråkke på beinet før det er bra.

Ibux er vel også betennelsesdempende så hvis du har det så hadde jeg slengt i meg 600 mg nå og det samme i kveld og dratt til legen i morra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...