Gå til innhold

Tips til matchende teppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, vi har en nokså spesiell stil. Den kan kanskje kalles en blanding av chabby chic og country (for dere som har peiling)....Spisestuen vår er hvit og antikk, og resten av stuen går i beige og brune toner...med bl.a en stor skinnsofa og mørke og hvite møbler om hverandre.

Vi mangler teppe under spisestuen!!! Og vi har tre katter som kan finne på å klore teppe opp, så vi ha en utfordring. Tips?

Skrevet

Jeg ser ellos har sånne flossete tepper, de ser koselige ut og finnes i flere farger.

Skrevet

Jeg ser ellos har sånne flossete tepper, de ser koselige ut og finnes i flere farger.

Enig, jeg liker dem og de anbefales faktisk for dem med katter! Utrolig nok...for de er jo ut som helt supre å klore i ;-)

Men jeg får altså ikke mannen med meg på et slikt valg....dessverre. Jeg liker dem.Takk for tips!

Skrevet

Jeg synes ikke noe om teppe under spisestua - man skal jo spise der. Mat + teppe = ekkelt! Men det har du kanskje vurdert allerede? Uten teppe blir det billig også!

Skrevet

Enig, jeg liker dem og de anbefales faktisk for dem med katter! Utrolig nok...for de er jo ut som helt supre å klore i ;-)

Men jeg får altså ikke mannen med meg på et slikt valg....dessverre. Jeg liker dem.Takk for tips!

Kanskje dere kan ha sånne tepper som ser ut som, er?, av hamp?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"Den kan kanskje kalles en blanding av chabby chic og country (for dere som har peiling)...."

Jeg har den stilen i sommerhuset, men du kommer til å lage deg masse ekstra arbeid om du skal ha teppe under spisestuen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...