Gå til innhold

har en kjip dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kunne satt mange mindre pene ord på dagen i dag! kjeder meg, samtidig som jeg føler meg skikkelig nedtrykt.. dårlig tidspunkt å bli sånn på, siden typen er i familieselskap! klarte å begynne å grine rett før han dro.. helt uten grunn! noen anelser om hva som skjer?? noe rart er det i dag i hvertfall!! tror jeg trenger noe å gjøre......forslag?

Skrevet

Du trenger å høre på musikk som gleder deg!

jeg er lei musikken jeg har...

Skrevet

jeg er lei musikken jeg har...

Har du badekar? Gjør noe for deg selv.

Kanskje en liten dupp kunne være bra?

Rist av deg følelsen. Lag en ny tråd som kan gi deg et smil eller to.

klemz

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Ring en god venn og foreslå noe hyggelig å gjøre sammen!

:o)

Skrevet

Ring en god venn og foreslå noe hyggelig å gjøre sammen!

*ler*

vennene mine har fått fyken etter å ha fortalt meg at jeg kom til helvete dersom jeg fikk kjæreste og tok meg en øl, for så å slenge dritt om meg overalt... så her sitter jeg ;) de jeg har igjen er opptatt....... *klaaager*

godt vi har DOL :P

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

*ler*

vennene mine har fått fyken etter å ha fortalt meg at jeg kom til helvete dersom jeg fikk kjæreste og tok meg en øl, for så å slenge dritt om meg overalt... så her sitter jeg ;) de jeg har igjen er opptatt....... *klaaager*

godt vi har DOL :P

De vennene dine som er *opptatt*, hva er de opptatt med?

Prøv å finn på noe å skjem bort deg selv med, det kan gjelpe.

Skrevet

De vennene dine som er *opptatt*, hva er de opptatt med?

Prøv å finn på noe å skjem bort deg selv med, det kan gjelpe.

hehe :) takk for forslag ;) naboen kom ned med kake... så nå er jeg så mett at jeg knapt klarer å gå...

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

hehe :) takk for forslag ;) naboen kom ned med kake... så nå er jeg så mett at jeg knapt klarer å gå...

Da har du det bedre, da. Det var godt å høre. Nå fikk jeg også lyst på kake...*sikle*..si meg var det sjokoladekake?

Jeg vil også ha slike naboer!

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Har du rulleskøyter i hus? Det kan være til hjelp om du er så full av kake som du beskriver...

Forresten, jeg føler meg noen ganger som *kakemonsteret* på barnetv; kake, jeg vil ha kake...LOL

Skrevet

Da har du det bedre, da. Det var godt å høre. Nå fikk jeg også lyst på kake...*sikle*..si meg var det sjokoladekake?

Jeg vil også ha slike naboer!

hehe...det var brownies med glasur på, no boller med krem i, kake med eplegreier og rosiner i... mye rar, men digg :D

Gjest sliten i dag
Skrevet

Jeg har det også kjipt og sitter her og gråter. Det er så travelt når jeg må tenke på alle avtaler, og nå glemte jeg noe i morges.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...