Gå til innhold

Et link-biblotek hadde vært tingen!

Anbefalte innlegg

Gjest theoline
Skrevet

Her inne er det det masse linker, mange veldig bra også, og noen lagrer jeg på mine favoritter, men ikke alle!

Så kommer jeg plutselig på en link, og søker og leter og leter, men det er veldig tidkrevende å finne de igjen.

Så hadde det ikke vært bra om alle linkene hadde ligget lagret et sted?

Der man hadde funnet frem på en litt enkel måte?

Vet noen andre steder som har dette, og det er genialt.

Er det flere som bruker tid på å lete opp gamle linker?

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Bortsett fra at søkesiden ikke virker akkurat nå, finner man jo linker ved å søke der, etter forskjellige emner.

Men enig i at det godt kunne vært enda mer oversiktlig.

:o)

Godt forslag! Post forslaget ditt i webforum.

Gjest theoline
Skrevet

Bortsett fra at søkesiden ikke virker akkurat nå, finner man jo linker ved å søke der, etter forskjellige emner.

Men enig i at det godt kunne vært enda mer oversiktlig.

:o)

Godt forslag! Post forslaget ditt i webforum.

Så søkesiden virker ikke?

Det forklarer jo en hel del...

Jeg er et naut på å søke på DOL jeg da, så det blir til at jeg blar tilbake og leter, gjerne 8 mnd tilbake i tid, og det tar tid...

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Så søkesiden virker ikke?

Det forklarer jo en hel del...

Jeg er et naut på å søke på DOL jeg da, så det blir til at jeg blar tilbake og leter, gjerne 8 mnd tilbake i tid, og det tar tid...

Det hørtes arbeidsomt ut, ja.

På søkesiden kan man søke etter tittel, emne eller forfatter, og få alle tilgjengelige tråder. Håper den snart blir i drift igjen.

(Søkesiden er nederst til venstre, under: forum)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...