Gå til innhold

Leste innlegg i Safari (Mac)

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg sitter med en mac-laptop nå, og bruker da nettleseren Safari. I Internet Explorer blir linkene lilla når jeg har trykt på dem, og det er veldig greit her på DOL, for da ser jeg hvilke tråder og innlegg jeg har lest, og hvilke som er nye. I Safari forblir de blå, men om jeg trykker tre eller fire ganger på dem, så blir de lilla. Er det en innstilling som kan forandres på, eller er Safari bare sært?

Skrevet

Vet ikke, men likte ikke safari i det hele tatt. Har lastet ned firefox istedet. Grtis, funker strålende og adblock tar vekk reklamen!

*klapper på elskede mac´en*

Gjest Calóni
Skrevet

Vet ikke, men likte ikke safari i det hele tatt. Har lastet ned firefox istedet. Grtis, funker strålende og adblock tar vekk reklamen!

*klapper på elskede mac´en*

hihi...kanskje jeg også skulle gjøre det? Men jeg prøver å gi de ulike mac-programmene en sjanse først, for å venne meg litt til den. Vet du noe om det går an å få til msn med webcam på Mac?

Skrevet

hihi...kanskje jeg også skulle gjøre det? Men jeg prøver å gi de ulike mac-programmene en sjanse først, for å venne meg litt til den. Vet du noe om det går an å få til msn med webcam på Mac?

Tror ikke det. Det er en mye enklere versjon de har laget for mac. Men kan være det kommer etterhvert - kommer oppgraderiger der og.

Gjest Calóni
Skrevet

Tror ikke det. Det er en mye enklere versjon de har laget for mac. Men kan være det kommer etterhvert - kommer oppgraderiger der og.

Jepp..jeg har aldri brukt webcam over msn før, men så ser jeg jo at denne har innebygd webcam, så jeg tenkte at det måtte brukes til noe ;)

Skrevet

Her finner du msn med webcam for mac: http://amsn.sourceforge.net/download.php

Lykke til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...