Gå til innhold

Forlovelsesringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere gjort med forlovelsesringene etter bruddet?

Skrevet

pappa krevde sin tilbake *ler*

Gav den til jentungen våres da hun var 18 år. Hun syntes det var stor stas. Var sjeleglad for at jeg hadde tatt vare på den da jeg såg gleden hennes. Hadde egentligt tenkt å kaste den, men den ble bare liggende.Hørte så om andre som hadde gitt den til barna og tenkte hvorfor ikke.. Som sagt, glad for det i dag.

Skrevet

Gav den til jentungen våres da hun var 18 år. Hun syntes det var stor stas. Var sjeleglad for at jeg hadde tatt vare på den da jeg såg gleden hennes. Hadde egentligt tenkt å kaste den, men den ble bare liggende.Hørte så om andre som hadde gitt den til barna og tenkte hvorfor ikke.. Som sagt, glad for det i dag.

det hørtes kjempekoslig ut :) den første ringen mamma fikk av pappa fikk jeg da jeg var 16.. jeg har ikke noe godt forhold til han, men jeg syns det var kos likevel

Skrevet

Forlovelsesringene til begge to + gifteringen min ligger i en eske hjemme hos meg. Har lurt på om jeg skulle få smeltet dem om til et smykke hver til ungene, men har ikke kommet så langt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...